Sinds mei bezig (deel 2)

He Dames,

Hier is het nieuwe schema:
Bubbles: 5e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 28/9
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

@Mama2be: Ik ben vrij nuchter en de huisarts wist ook niet met 100% zekerheid te zeggen dat het een mk was. Het was natuurlijk ook nog niets. Bij jou lag dat toch anders, dan heb je met een test al aangetoond dat je zwanger was, dat is veel heftiger.
Ik ben productontwikkelaar (Ik studeer hiervoor in de avonduren. Ik heb van mijn baas de kans gekregen om part-time op deze functie te zitten en de rest van de tijd op mijn huidige functie). Ik bedenk nieuwe poducten of probeer huidige producten te matchen. Dat is maar net wat de klant wil.
Vakantie was lekker, paar dagen naar Italie geweest. Werk je part time, omdat je vrij bent? Ik hoop dat je vermoeidheid een positief resultaat opleverd.

@allemaal: Leuk dat we allemaal uit een ander deel van het land komen.
Ik weet niet precies wat er met mijn lichaam aan de hand is, maar nou lijkt het net of ik weer ongesteld wordt, terwijl ik er net 2 dagen vanaf ben (na 8 dgn menstrueren). Als ik morgen nog steeds bloed verlies, dan ga ik toch maar een afspraak maken. Ik maak me nou toch wel zorgen.

Gr Bubbles

Ha meiden!

Ben er even tussenuit geweest, druk met andere dingen ;) Zitten nu weer in de klusweek, gisterochtend een positieve ovulatietest gehad. Ik vind het toch wel makkelijk die ovulatietesten, je weet in ieder geval dat je een eisprong hebt en wanneer.

Ik zag dat jullie nog wat meer info hadden uitgewisseld over werk enzo. Ik ben filiaalhoudster op een reisbureau. Ik doe dit werk inmiddels al weer 10 jaar en vind het nog steeds super leuk. Zeker de kortingen op je eigen vakantie zijn ideaal!!!
Wij wonen in zuid-holland dus weer een andere kant van het land.

Ik doe dit even snel stiekem tussendoor op mijn werk dus ga er nu vandoor.... ik zal binnenkort even uitgebreider verslag doen ;)

Succes allemaal!

Gr. Susie

Hey lieve forum kletsers... :D

Wat een geluk dat we nu weer een nieuw onderwerp hebben, hoeven we gelukkig niet meer naar pagina 15.

Iedereen een leuke dag gehad?
Ik wel, een vriendinnnetje van mij die nu met verlof is, was even op visite en hebben we de hele middag lekker in het zonnetje even bijgekletst.

@ Bubbels: Lekker een paar dagen naar Italie, wij zijn met de zomer naar Italie geweest in Toscane, is super daar.
Wat een leuk beroep heb jij lijkt me, producten bedenken. Grappig zeg.

Maar wat ellendig zeg dat het nu weer lijkt of je ongesteld moet worden, dan zou ik toch voor de zekerheid maar eens een afspraak maken bij de huisarts.
Moet hij toch maar eens kijken met een inwenidge echo ofzo. Probeer je niet onnodig ongerust te maken, komt vast goed.
Moed houden meis...!!!

@Susie: Welkom terug, en dat is zeker lekker als je met korting op vakantie kunt.
En succes met klussen in deze week.!!!

Haha, dan woont iedereen ergens anders in het land...hebben we online ons eigen puf-clubje strax...:D

Iedereen fijne avond...ik ga "verplicht" voetbal kijken met mijn vriendje....ik ga ondertussen met mijn borduurpakketje verder van Woezel en Pip.
Alvast voor de eventuele kinderkamer strax... :D

X van mij

Hoi hoi!

Zag foutje in het schema: Mijn nod is niet 28/9 maar dit is waarschijnlijk de dag dat mijn ovulatie is :) mijn NOD is 12/10

Bubbles: 5e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 12/10
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

@ bubbles: we zitten dit keer ook weer vlak bij elkaar...wel vervelend zeg dat je het gevoel hebt dat je weer ong moet worden...zou inderdaad dan even langs de huisarts gaan wat mama2be ook al schreef...dan weet je tenminste wat het precies is, kan me voorstellen dat je bewust (of onbewust) toch wel wat druk om maakt..

@susie: oke, je hebt dus ovulatie testen gebruikt...ik wil ze deze keer ook gaan gebruiken..misschien rare vraag maar hoe ben je ze gaan gebruiken? Doe je het dan elke dag of? Ik heb uitgerekend dat ik rond de 28e een eisprong heb en via een website stond er dat ik dan vanaf de 24e mag testen..hoe heb jij dat gedaan? Dan gewoon elke dag doen of om de 2 dagen etc? Ben benieuwd...

@mama2be: je mag straks weer gaan testen dus...spannend joh, zal voor je gaan duimen rond de 21e! Mijn nicht heeft ook nooit wat gevoeld toen ze zwanger was..pas na 6 week ofzo had ze wat misselijkheid 's ochtends maar verder ook niks...dus tjah, het vrouwelijk lichaam is maar raar...jammer is dat he, dat er niet voor elke vrouw precies dezelfde signalen zijn waardoor je weet dat je zwanger bent...

@allemaal: succes met 'klussen' en met het wachten tot we weer mogen testen of we zwanger zijn of niet!!! Haha een eigen puf clubje zou toch wel leuk zijn ;)
We gaan ervoor!!

kus op jullie kop ;)

He Dames,

Gelukkig werd het bloeden gisterenavond wat minder, mijn vriend zei, mischien is het wel je ovulatie. Had ik helemaal niet aan gedacht, snel een ovulatie test gedaan, maar deze was negatief. Ik wacht dit weekend even af.

@Angel We zitten idd weer vlak bij elkaar. Ho lang duurt jouw cyclus?

@mama2be Ben je nog steeds moe?

@Susie Wat super zeg, korting bij een reisbureau. Wij houden van reizen, het is een dure hobby haha. Heb je al veel landen bezocht?

@allemaal Ik wil toch even kwijt dat ik het echt super vind dat ik hier mijn ei kwijt kan. Ik kan er met niemand over praten, omdat we het geheim willen houden en dan lucht dit wel op. Bedankt dames!!!

Gr Bubbles

Hey!

Wat is het toch heerlijk om elke keer jullie berichtjes te lezen. Op de een of andere manier put je daar toch hoop uit. Ik weet zeker dat we met z'n allen binnenkort op het forum zwanger zijn terecht gaan komen!

Mama2be: het gaat alweer opschieten voor je... nog geen tekenen dat je ongesteld gaat worden?

Angel: ik heb inderdaad via internet uitgerekend wanneer mijn eisprong ongeveer zou moeten zijn. Op grond daarvan ben ik 3 dagen daarvoor begonnen met testen elke ochtend. Met de ovulatietesten van Clearblue kan je 's morgens testen met die van bijv. het kruidvat kan je beter geen ochtendurine gebruiken. Maar je mag 4 uur voor de test niet plassen en maar heel weinig drinken dus dat is een beetje lastig. Die van Clearblue zijn trouwens wel erg duur. Op de eerste 2 dagen had ik geen smiley en op de derde dag had ik wel een smiley dus een positieve test. Die dag gelijk geklust en gisteravond heb ik nog een ovulatietest gedaan nu van het kruidvat was benieuwd of die (anderhalve dag later) nog steeds positief zou zijn en dat was het geval. Dus gisteravond weer geklust. En nu maar afwachten....

Bubbles: ik heb ook elke maand ongeveer 2 dagen voor mijn eisprong last van licht bloedverlies. Ik dacht ook dat het mijn ovulatie zou zijn maar de test is op die dagen ook negatief. Maar elke keer 2 dagen later wel positief dus misschien hoort het zo?

Meiden allemaal weer veel succes. Mama2be, we gaan weer voor je duimen. Ik hoop dat jij de eerste ben in een rij met positief nieuws!!!

Groetjes Susie

@ bubbles: tjah mijn cyclus was de vorige keer 31 dgn, maar weet niet zo goed hoe ik het nu moest rekenen..want ik had hetzelfde als jou dat ik na 2 week weer ong werd...dus ben maar gewoon van die laatste cyclus uit gegaan...hoe lang is jouw cyclus?

@susie: Oke bedankt voor je uitleg...ik heb die van de kruidvat gehaald omdat ik die van clearblue inderdaad wat duur vond en ik nog niet precies weet wat mijn cyclus is (zie reactie op bubbles) dus ik dacht probeer eerst die..zitten 5 in...als het goed is heb ik rond de 28e eisprong dus ga vanaf de 24e gewoon testen..heb ik voor elke dag 1 haha...en dan is het net als wat jij zegt afwachten...

@mama2be: voel je al wat meer en nog steeds moe? Nog paar dagen en dan mag je testen!!
Succes!!

Tot snel iedereen! xx

Terug
Bovenaan