Sinds mei bezig (deel 2)

He Dames,

Hier is het nieuwe schema:
Bubbles: 5e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 28/9
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

@Mama2be: Ik ben vrij nuchter en de huisarts wist ook niet met 100% zekerheid te zeggen dat het een mk was. Het was natuurlijk ook nog niets. Bij jou lag dat toch anders, dan heb je met een test al aangetoond dat je zwanger was, dat is veel heftiger.
Ik ben productontwikkelaar (Ik studeer hiervoor in de avonduren. Ik heb van mijn baas de kans gekregen om part-time op deze functie te zitten en de rest van de tijd op mijn huidige functie). Ik bedenk nieuwe poducten of probeer huidige producten te matchen. Dat is maar net wat de klant wil.
Vakantie was lekker, paar dagen naar Italie geweest. Werk je part time, omdat je vrij bent? Ik hoop dat je vermoeidheid een positief resultaat opleverd.

@allemaal: Leuk dat we allemaal uit een ander deel van het land komen.
Ik weet niet precies wat er met mijn lichaam aan de hand is, maar nou lijkt het net of ik weer ongesteld wordt, terwijl ik er net 2 dagen vanaf ben (na 8 dgn menstrueren). Als ik morgen nog steeds bloed verlies, dan ga ik toch maar een afspraak maken. Ik maak me nou toch wel zorgen.

Gr Bubbles

Ha meiden!

Ben er even tussenuit geweest, druk met andere dingen ;) Zitten nu weer in de klusweek, gisterochtend een positieve ovulatietest gehad. Ik vind het toch wel makkelijk die ovulatietesten, je weet in ieder geval dat je een eisprong hebt en wanneer.

Ik zag dat jullie nog wat meer info hadden uitgewisseld over werk enzo. Ik ben filiaalhoudster op een reisbureau. Ik doe dit werk inmiddels al weer 10 jaar en vind het nog steeds super leuk. Zeker de kortingen op je eigen vakantie zijn ideaal!!!
Wij wonen in zuid-holland dus weer een andere kant van het land.