Sinds mei bezig (deel 2)

Hey Allemaal,

Hier gaat het nog steeds goed...alleen nog wel erg moe...niet normaal.
Ik heb het ook wel als ik ongesteld moet worden maar ik kan nu echt de hele dag we slapen....
En heb een raar gevoel bij mijn navel, een soort spierpijn.
Ik heb nog niet echt een ongi gevoel, wel zwaardere borsten, maar verder niet echt.

Lief dat jullie allemaal zo meeleven.
Vind het ook fijn dat wij zo gezellig kunnen kletsen....voelt heel vertrouwd. Net of ik er een paar vriendinnen bij heb... :D

Hebben jullie nog een beetje een leuk weekend voor de boeg? Ik moet werken... :( maar goed, des te eerder is het weer maandag (testdag)

Zou echt super zijn als we aan het eind van deze maand allemaal positief testen....en dan gaan we wel ons eigen mei-pufclubje beginnen...;)

Dikke knuf voor jullie,
Tot snel...xxx

Oeeh spannend mama2be!! Frustrerend is het zeker wel..dat je dan moe bent maar dat je dan eigenlijks nog niks kunt zeggen of je nou wel of niet zwanger bent...hoop het echt zo voor je hoor!

Vind het ook erg gezellig dat we zo hier op het forum zitten, net wat je zegt alsof je er een stel vriendinnen bij hebt haha..wie weet, als we allemaal zwanger zijn..kunnen we een keer gaan afspreken :) dat hoort dan wel zo he...elkaars baby's laten zien etc...maar goed, laten we eerst maar eens zwanger worden (en het liefst tegelijk natuurlijk :D )

Ik heb ook een werkweekend voor de boeg..nou ja alleen zaterdagavond, normaal zou ik zondag ook moeten werken maar we hebben familiedag van mijn vriend zijn fam (en daar hebben we allebei niet echt zin in :S )
Iedereen fijn weekend!

Laat het maar snel maandag worden voor mama2be :)

Knuffeltje terug!

Nou, dat is ook toevallig. Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend even kijken of mijn forum vriendinnen nog gemaild hebben (haha). Toen zij ik ook, misschien is eht wel leuk als we straks een keer afspreken als we allemaal zwanger/bevallen zijn. Maar idd eerst maar eens zwanger raken.
Jullie zitten natuurlijk in de zorg en hebben ook weekend diensten. Dan zijn jullie door de week ook een keer vrij, ook wel lekker.
Ik ga nog lekker genieten van mijn 2 dgn vakantie voordat ik maandag weer aan de slag moet. Vanavond nog even met zijn 2-en uit eten.

@ Susie Gisteren weer een ovu test gedaan, en nou een licht streepje, volgens de test is dit nog steeds negatief, maar er staat wel meer dan de dag er voor. Was dat bij jou ook, of heb jij echt een dikke streep. Mijn testen zijn trouwens van matcare.
@Mama2be Werkse dit weekend en duimen voor maandag.
@Angel Veel plezier met je familiedag, misschien valt het wel mee. Het wordt in ieder geval mooi weer. (bij ons in het zuiden dan)

Fijn weekend
groetjes Bubbles

Nou, dat is ook toevallig. Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend even kijken of mijn forum vriendinnen nog gemaild hebben (haha). Toen zij ik ook, misschien is eht wel leuk als we straks een keer afspreken als we allemaal zwanger/bevallen zijn. Maar idd eerst maar eens zwanger raken.
Jullie zitten natuurlijk in de zorg en hebben ook weekend diensten. Dan zijn jullie door de week ook een keer vrij, ook wel lekker.
Ik ga nog lekker genieten van mijn 2 dgn vakantie voordat ik maandag weer aan de slag moet. Vanavond nog even met zijn 2-en uit eten.

@ Susie Gisteren weer een ovu test gedaan, en nou een licht streepje, volgens de test is dit nog steeds negatief, maar er staat wel meer dan de dag er voor. Was dat bij jou ook, of heb jij echt een dikke streep. Mijn testen zijn trouwens van matcare.
@Angel Veel plezier met je familiedag, misschien valt het wel mee. Het wordt in ieder geval mooi weer. (bij ons in het zuiden dan)

Fijn weekend
groetjes Bubbles

Fijn weekend
groetjes Bubbles

Sorry dames, het forum deed een beetje vreemd met versturen. Nou staat het er 3 keer op.

Hey Vriendinntjes... :D

Vanmorgen en een stukje van de middag gewerkt nu, en nu heerlijk genieten in de tuin van het zonnetje.
Het is inderdaad we lekker om weekenden te werken, want dan ben je door de week vrij, en dat is ook wel erg fijn hoor!!

@ Angel: hoop toch dat je een fijne familiedag hebt, en je moet maar zo denken, de volgende x als er weer een familiedag is, dan is jullie kleine er misschien wel bij... :)

Jaaaaa, lijkt me super leuk om elkaar strax, bevallen en al...en met kleine een x te ontmoeten.
Grappig dat het zo klikt met ons...

Had gisteren een test gedaan, die 4 dagen van tevoren aan kan geven of je al zwanger bent of niet.
Nou deze was dus negatief.... :(
Dus ik weet niet of het deze ronde wel raak zal zijn, maar goed we wachten rustig af tot maandag...

Vanavond lekker een avondje bankhangen....
Heerlijk....!!!

@ Allemaal: Hebben jullie al eens nagedacht over namen voor de eventuele kleine spruiten?
En hebben jullie voorkeur voor vernoemen naar de opa's en oma's
Gewoon weer een nieuwsgierige vraag :D

Meiden, hele fijne dag, en ik kijk er naar uit jullie weer te spreken.

X An

Dag dames,

Nou de familiedag viel mee hoor, ik heb dat altijd..dan voelt het zo'n verplichtingen als je er eenmaal bent is het toch eigenlijks ook best wel gezellig..allemaal kinderen en 2 baby's..en 1 iemand die zwanger is..pff dan heb je wel even zoiets van *zucht* ik wil ook!!

@mama2be: vervelend dat die test negatief was, maar goed het zegt niks he...sommige vrouwen maken pas genoeg HCg hormoon aan na aantal week om het goed te kunnen testen! Dus wie weet..vanaf morgen mag je officieel zwangerschaptesten doen toch?

En om op je vraag te komen, mijn vriend en ik hebben de namen al klaar liggen voor zowel jongetje als meisje :D maar hoor meerdere vrouwen erover dat als ze eenmaal zwanger zijn ze die naam die ze van te voren hadden gekozen eigenlijks toch niet meer zo leuk vinden..maar goed we zullen zien..ik denk wel dat ik blijf bij deze keuze haha maar ja mijn hormonen gieren nu nog niet door mijn lijf dus wie weet verander ik nog van gedachte! Ik vernoem ze niet naar mijn ouders of de ouders van mijn vriend...die hebben nogal "oudbollige" namen...haha dat wil ik mijn kids niet aan doen hoor!!
Ik ben wel van de korte namen..lekker simpel ook. Ik hou er bijvoorbeeld niet van om mijn kind "Lente" ofzo te noemen..maar goed, ieder zijn eigen ding toch!

Vanaf donderdag mag ik met ovulatie testen gaan beginnen...ben echt benieuwd of het deze maand dan raak word...nou ja niks anders te doen dan flink klussen en maar weer afwachten!

Ladies, ik wens jullie nog een fijne avond en hopelijk tot snel op de forum!!!

Terug
Bovenaan