Sinds mei bezig (deel 2)

Hallo,

Vandaag is mijn officiele test dag... :D
Maar vanmorgen had ik last van iets bruinige afscheiding, en ik denk dat de menstruatie nog wel door gaat zetten.
2 druppeltjes bloed zaten erbij vanmorgen, en verder nog niets.
Dus wacht wel af en zie hoe het loopt.

Wij hebben de namen ook al bijna klaar liggen...:D, een meisjes naam hadden we allebei al gelijk dezelfde, dus dat is wel grappig.
Jongensnaam vinden we allebei ook wel dezelfde leuk...dus daar zijn we al uit...nu nog zwanger worden. Hahaha.
Ik ben ook wel van de korte, makelijk te roepen namen. Geen dubbele zoals floris -jan ofzo.
En inderdaad net zoals jij zegt Angel, geen lente of bloem of zulke gekke namen.

En succes met de ovulatie testen jullie allemaal.
Laat maar eens horen hoe het bevalt.
Welk merk gebruiken jullie er eigenlijk van?

Ik ga nog eens even wat doen in huis, spreek jullie snel weer.

Liefs, An

He Dames,

Ik ben nou 4 dagen bezig met ovulatie testen. elke dag een licht streepje tot nou toe. Ik blijf gewoon even testen en klussen denk ik, want volgens de beschrijving is dit nog steeds negatief. Misschien wordt het streepje deze week nog donkerder, maar het ziet er eerder naar uit dat het elk dag lichter wordt. Ik vind het wel lastig om 4 uur lang niet te plassen. Ik hou het net 2-3 uur vol. Hopelijk beinvloed dit niet de test. Hebben jullie daar ook last van?

@Angel Is dit de eerste keer dat je de ovulatietesten gebruikt?

@mama2be Mijn ovulatie testen zijn van matcare. Deze waren de goedkoopste die ik kon vinden.
Over namen hebben we een beetje nagedacht. Maar wij zijn niet gelovig, dus hij/zij wordt zeker niet vernoemd naar een opa/oma. Voor een meisje had ik altijd al 2 namen in gedachten. Bij ons wordt het ook zeker geen lente , bloem, jan-willem.
Wel wil ik graag een naam die niet zo heel veel voorkomt in de omgeving en toch niet heel vreemd is. Ach, tegen jullie kan ik het wel vertellen, want het maakt toch niet uit of we dezelfde namen nemen. We hadden Jasmijn en Esmee in gedachten. Deze namen komen bij ons in de vrienden/ familie/werk kring niet voor.

Welke namen hadden jullie in gedachten, of willen jullie dit niet kwijt? (ook prima hoor)

groetjes

Ha meiden!

Het kan zijn dat ik opeens moet afbreken omdat mijn schoonouders zo komen .... dus als je denkt ze stopt opeens dan komt morgen het vervolg.

Bubbles: ik had met de testen van het kruidvat ook 3 of 4 dagen een heel licht streepje en toen opeens een dikke!

oh daar komen ze... tot snel

Hallo Meiden!

Ben een paar dagen naar het buitenland geweest (onverwachts/last minute), en wat heb ik veel gemist hier! Wel 25 berichten - verhuizing van pagina - sorry dat ik dus niet overal op kan reageren (heb nu niet veel tijd om alles goed terug te lezen).
Het leuke is dat we allemaal vlak bij elkaar zitten.
Bubbles: 5e ronde - 1e kindje - NOD: 10/10
Angel: ...4e ronde - 1e kindje - NOD: 12/10
Tessara: .5e ronde - 1e kindje - NOD: 9/10
Susie: 7e ronde - 1e kindje - NOD: 30/9
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

@ Mama2be: zo spannend! Laat je het snel weten?

Ik zit nu in mijn klusweek. Morgen begin ik met testen. Ik heb testen van clearblue. Ik begin iets later omdat ik genoeg wil overhouden voor na positief. Ik heb namelijk gelezen dat het een goed idee is om na de eerste positieve ovulatietest nog een paar dagen door te gaan. Want als het een paar dagen postitief blijft (3-5) betekend dit vaak dat je zwanger bent, anders kan het hormoon niet langer dan 2 a 3 dagen in je lichaam blijven.
Heb goede moed voor deze maand! Hoop dat ik niet weer wordt teleurgesteld.
Ik woon trouwens ook in Drenthe, vlak bij Overijssel. Jurist/Planoloog.
Succes meiden deze week! Zal voor ons duimen!

Liefs

Trouwens,

Wij hebben nog niet gedacht over namen. Durf dat nog niet. Maar ik houd ook van de korte en stoere namen. Geen vernoemingen. Denk aan Tess, Bam etc.

Dag dames!

Ik gebruik de ovulatietestenvan Kruidvat...ik heb daar trouwens nog niet gelezen dat het verstandig is om 4 uur van te voren niet te plassen..zal de gebruiksaanwijzing nog maar eens goed doorlezen voor donderdag!
Dit is mijn eerste keer dat ik ze ga gebruiken, ben dus erg benieuwd!

@ tessara: Wij wonen dus vrij dicht bij elkaar in de buurt :) ik woon ook in Drenthe!

Nou ik kan de namen ook wel zeggen, net wat bubbles zegt..als we toevallig dezelfde namen hebben is dat niet erg..wel lastig als we toch besluiten, als we eenmaal een kleine hebben, om eens af te spreken ;)
Wij hebben voor een jongen de naam Tijs en voor een meisje de naam Lotte! Tijs en Lotte :) lief toch!!
Hebben jullie trouwens ook voorkeur (jongen/meisje) of meer van "als het maar gezond is"??

@mama2be: wanneer ga je nog weer testen? Morgenvroeg? Tjah dat je wat donkere afscheiding en wat bloed had zegt nog niks hé...dat is vaak zo lastig he...weer die onduidelijkheid...wat zijn wij vrouwen ook maar onduidelijk w.b. signalen hahaha...is het niet bij de mannen dan is het wel bij het weten of je nou wel of niet zwanger bent ;)
Ik wens je in ieder geval succes en zal duimen voor je dat je niet ongesteld word!

Nou ik ben net vrij, dus ga nog even lekker bankhangen met mijn vriend! en denk dat ik straks me gelijk maar eens ga verdiepen in de gebruiksaanwijzing van de ovulatietesten haha....

Dames, alvast welterusten en tot snel!
Nachtzoentje!

Ben ik nog even weer...heb nog even gelezen en had een vraagje:
Er stond in de ovulatietest dat je ook elke keer op dezelfde tijdstip de test moet uitvoeren..doen jullie dit ook? Word voor mij wat lastig aangezien ik in de zorg werk en onregelmatig werk..
Bij de kruidvat testen stond inderdaad dat je 2 uur van te voren niet mag drinken!
Nou ik hoor van jullie!

Trusten! XX

Hey meiden,

Ben vanmorgen toch wel ongesteld geworden...het werd toch allemaal wel erg rood...dus helaas... :( op naar de volgende ronde maar weer. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, balen.

Wij hebben als namen: Nick en Linde, en het maakt mij niet zo erg uit als het maar gezond is.
Maar heeeeeeeeel erg stiekem zou mijn lichte voorkeur toch ook wel uitgaan naar een meisje... :D
Maar dat is tussen ons...hihihi...

@ Angel: goed dat je het zegt van die niet plassen van tevoren, dat heb ik bij de mijne wel gedaan geloof ik.
Ik had van die goedkope via het ineternet, en daar zat ook geen gebruiksaanwijzing bij.
Dus ga nu maar voor een beter merk, kruidvat ofzo ja, of clear blue.

@ Tessera: wist ik ook niet,dat je na de ovulatie testen nog ff door moet gaan, goede tip weer !!

@ Susie, was het gezellig met je schoonouders?
Weten die dat jullie "bezig" zijn met hun klein kinderen? En nu mag jij de eerste zijn die van ons clubje zwanger word...spannend.

@ Bubbels: hoe gaat het met jou met de testen??

Iedereen heeft wel leuke namen trouwens...dat komt vast goed met de baby's van ons..!!!

Tot snel, liefs en een goedemorgen voor jullie....

Terug
Bovenaan