Sinds mei bezig deel 3!

Hoi!

@ mama2be: tjonge dat klinkt wel erg positief. Misschien ben jij wel nr 2? De symptomen had ik vorige maand ook, maar dat met die positieve ovutest is wel heel positief! Afwachten dan maar die paar dagen!
@ Angel, vervelend zeg - hoop dat je snel weer alles op de regel hebt. Succes met het volhouden met stoppen! De eerste weken zijn het zwaarst maar daarna wordt het een makkie. Ik heb het ooit met kauwgom geprobeerd, ging erg goed. Echter na een jaar weer gaan roken.... Binnenkort gaan wij ook weer stoppen.
@ Susie, succes en veel plezier bij de echo! Spannend hoor!
@ bubbles: ja, misschien zijn we wel 3 en 4!

Hier gaat alles zo zijn gangetje. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik er deze maand niets aan ga doen, niets testen ofzo. Maar ja, heb ook makkelijk praten met mijn regelmatige cyclus en pijn de dag voor de ovulatie. Is één dag, doet wel erg zeer, maar ik weet nu wat het is en is toch wel makkelijk (behalve dat het sporten dan heel vervelend is).

Ik maak wel even een nieuwe aan op pagina 1.

Groetjes!

Hoi!

@ mama2be: tjonge dat klinkt wel erg positief. Misschien ben jij wel nr 2? De symptomen had ik vorige maand ook, maar dat met die positieve ovutest is wel heel positief! Afwachten dan maar die paar dagen!
@ Angel, vervelend zeg - hoop dat je snel weer alles op de regel hebt. Succes met het volhouden met stoppen! De eerste weken zijn het zwaarst maar daarna wordt het een makkie. Ik heb het ooit met kauwgom geprobeerd, ging erg goed. Echter na een jaar weer gaan roken.... Binnenkort gaan wij ook weer stoppen.

Hier gaat alles zo zijn gangetje. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik er deze maand niets aan ga doen, niets testen ofzo. Maar ja, heb ook makkelijk praten met mijn regelmatige cyclus en pijn de dag voor de ovulatie. Is één dag, doet wel erg zeer, maar ik weet nu wat het is en is toch wel makkelijk (behalve dat het sporten dan heel vervelend is).

Groetjes!

Hoi!

Groetjes!

Hoi!

Groetjes!

Oeps....
Jammer dat je geen berichten kunt wissen.
Hij deed het niet, nu per ongeluk 4x!
Hierbij het nieuwe schema!
Bubbles: 6e ronde - 1e kindje - NOD: 5/11 (??)
Angel: ...5e of 6e ronde - 1e kindje - NOD: 12/11 (??)
Tessara: .6e ronde - 1e kindje - NOD: 6/11
Mama2be: 5e ronde 1e kindje - NOD: 22/10
Susie: Zwanger...1e kindje..!!

Hey,

@mama2be: dat is echt positief, misschien moet je je temperatuur eens opmeten, kijken of die ook hoog is. Dat had ik namelijk ook! Ben heel benieuwd, ik hoop zo dat jij nummer 2 bent en dat de rest heel snel volgt!

@Allemaal: beter zo weer op pagina 1! Af en toe moet ik echt moeite doen om niet over te geven maar ik ben bang dat mijn collega's dat horen dus probeer het maar op te houden. 's morgens is het toch wel het ergste. Gelukkig beginnen wij pas om half 10 dus na 2 1/2 uur is het ergste alweer achter de rug. Ik heb het er allemaal voor over als het hartje dalijk maar klopt en alles goed is :)

Tot snel.

Groetjes Sus

Hoi meiden,

Zo even weer bijgelezen!
Internet ligt er thuis nog steeds uit..verwacht dat het voor het weekend wel weer doet haha..
Nu dus snel op het werk even bijkletsen...anders ben ik er straks zo uit qua verhalen hahah

Tja temperaturen lijkt me niks..ik heb gelezen dat je elke dag om hetzelfde tijdstip (en dan het liefst 's ochtends) moet testen...maar jah met mijn onregelmatige diensten betekent dat ik elke ochtend om 6 uur moet testen..tjah dat lijkt me ook niks..en dat je de eerste maand gewoon moet kijken of je kunt zien wanneer je temp iets omhoog is gegaan...(om te zien wanneer je eispron is)...ben bang dat het dan zo'n obsessie word!

Ik wacht nog even de uitslag af van de arts...mijn vriend en ik klussen nu gewoon om de 2 dagen...bloedverlies is al wel stuk minder..bijna niet meer...na het klussen er wel weer last van..erg vervelend dus...maar goed...ik doe deze maand gewoon geen ovu testen..die van kruidvat zijn 10 euro..opzich niet duur maar als ik om de 5 dagen nieuwe moet gaan kopen word het wel wat duur natuurlijk!!
Merk wel dat ik het enger vind om te klussen...het liefst doe ik het nu helemaal niet om eerst te wachten tot het bloedverlies weer over is of ik er duidelijkheid over krijg wat het nu is...maar ja dat moet ook niet, straks word het alleen maar moeilijker..
hoop dat ik snel weer mijn cyclus heb...wil stiekem ene kant toch wel weer graag testen...hoe zouden jullie dat doen? Net als mij wachten, of toch gokken met ovutesten?

@mama2be: spannend zeg! Hopelijk houd je lichaam je niet voor de gek en word je nummer 2 in ons lijstje!! houd ons op de hoogte meid!
@tessara: ook wel fijn om gewoon het op zijn beloop te laten..inderdaad heb je dan de mazzel dat je cyclus met regelmaat is..onbewust zul je er dan toch wel mee bezig zijn denk je niet? Maar dan is het in ieder geval niet zo beladen!
@susie: de misselijkheid komt nu dus...hoeveel week ben je nu? de 27e dus naar gynacoloog...
Geniet ervan! Zou zo in je schoenen willen stappen ;)

Ik merk aan mezelf dat ik deze week erg moe ben..nergens puf voor..denk beetje reactie op het feit dat vorige week nogal emotioneel is verlopen (crematie/ echo etc).
Helaas weinig vrij, dus niet echt tijd om bij te komen..zaterdag ben ik 1 dag vrij, dan maar even lekker een dagje niks doen! maar jah, het huis vraagt ook alweer om een stofzuiger! haha...

Ik ga weer aan het werk! Hopelijk tot snel (via mijn eigen laptopje!)
xx

Terug
Bovenaan