Sinds mei bezig deel 3!

Hoi!

Nee temperaturen lijkt mij ook niets. Elke dag er mee bezig.
@ Angel, snap goed dat je gewoon even wil afwachten. Vreselijk zeg steeds dat bloed verlies. Vind het superknap van je dat je nu ook nog stopt met roken en blijft proberen te klussen. Ik denk dat ik het niet zou doen dat klussen, behalve dan als we er allebei heel erg veel zin in hadden. Met dat bloed lijkt me dat niet fijn, vooral omdat het daarna erger wordt. Laat je het liever niet even met rust?
Ik zou, als je heel graag zwanger wilt raken deze maand het één of het ander doen, of trouw blijven klussen of alleen als de ovulatietest het aangeeft. Dus niet klussen maar enkel wanneer je een positief resultaat hebt. Anders zou ik het een maandje rust geven. Het lijkt mij dat er anders zo veel stress bij komt en dat dat niet zo leuk is.
Sterkte er mee!

@ Allemaal, hoop dat jullie straks weer allemaal actief kunnen zijn op het forum!
@ Susie - succes met de misselijkheid! Hoop dat het snel minder wordt.

Groetjes

He meiden,

Goed zeg we zijn weer wat pagina's naar voren..!!!
Beter zo.

@ Angel: Hoe gaat het nu met je?En met je bloedverlies?
Kan me wel indenken dat je het eng vind om te klussen.
Hopen dat je echt gauw meer zekerheid krijgt...denk aan je meid.
En je moet nu maar even rustig aan doen na een heftige emotionele week...

Hoe was je stap avond vorige week?Heb je een beetje kunnen genieten en het wat van je af kunnen zetten?

@ Susie: Lijkt me wel moeilijk om het voor je te houden zo voor je collega's, en vooral als je dan zo misselijk bent.
Hopelijk is dat gauw over.
Heb je verder nog kwaaltjes?

@ Allemaal: Hier gaat alles nog goed, kon niet wachten en heb gauw vanmorgen een vroege test gedaan...maar helaas (nog)negetief.
Ik hoop toch niet dat die positieve ovulatie test een teken was dat die dag mijn "ei" dag was.
Want dan zou mijn cyclus wel heel erg laat zijn.
Donderdag was de test positief en dat zou dan dag 25 zijn.
En als ik daar dan 2 weken bij optel, dan kom ik uit op 39 dagen.
En we hebben die dagen niet geklust omdat ik erg moe was....baal daar nu wel van!!!
Stel dat het nu net DE dag zou moeten zijn.
Even afwachten dus maar.

Het kan ook natuurlijk dat ik mijn gewone cyclus heb van 32 dagen en dat ik dan donderdag mijn NOD heb.....er zit niets anders op dan wachten...wachten...wachten...wachten.

Iedereen een fijn weekend, ik ga strax werken.
Dikke zoen tot snel

Hallo,

@mama2be Wat spannend zeg. Jammer dat de test negatief was, maar als je donderdag pas je NOD hebt, dan is het nog te vroeg om te testen. Ik hoop dat je de 2e bent met positief nieuws!! Waar heb je allemaal last van en is het erger geworden de afgelopen dagen?

@Angel Vervelend dat bloedverlies. Komende week krijg je toch de uitslag van de dokter? Je moet er gewoon van uit gaan dat alles goed is.
Ik ben het met Tessara eens. Ik zou het ook een maand laten rusten, lijkt me idd ook niet echt prettig als het bloedverlies na het klussen meer wordt. Je moet gewoon doen waar je gevoel het beste bij is, want iedereen heeft daar toch zijn eigen mening over.

@Allemaal Vandaag ben ik niet zo lekker, ik heb al 2 paracetamol op voor mijn hoofdpijn en ik ben net 2 uur gaan slapen. Dus vanavond lekker bankhangen en maar hopen dat het niet erger wordt, want we moeten komende dagen weer klussen!!
Gaan jullie nog iets leuks doen??

Heel fijn weekend allemaal !!!!
groetjes

Hej meiden, geef even korte reactie (zit via mobiel van mijn vriend te internetten haha!!) ja we hebben ook besloten het wat te laten rusten.. Donderdag moet ik bellen voor uitslag.het bloeden is al zo goed als gestopt!! Denk dat arts ons doorstuurt naar de gyn. Van daaruit maar kijken hoe verder! Het stoppen met roken isnog wat moeilijk, rook nog 1 à 2 sigaretten!! Dat is al knap vind ik haha!!

@ mama2be vervelend hè dat wachten!!denk aan je !!

@allemaal sorry als ik niet op alle reacties reageer.. Vind dat internetten via telefoon wel zo onwennig! Hopelijk doet internet op laptop het morgen weer!!

Trusten voor nu, klets snel weer uitgebreid met jullie verder!! Dag schatten :)

Hallo allemaal,

Het is nog steeds rustig op het forum. Hebben jullie het allemaal druk?
Wel vervelend als internet het niet doet. Onze generatie is er al zo aan gewend dat je niet meer zonder kan.
Ik heb net met matcare gebeld en ik krijg gewoon nieuwe ovulatie testen toegestuurd. Ik had er inmiddels al wel 6 die het niet deden en dat vond ik toch wel zonde. Gisteren had ik geen streepje op de test (dag 14), dus ik denk dat ik dit keer een langere cyclus heb.
Hoe gaat het allemaal met jullie??

groetjes Bubbles

Zo ik heb weer internet! Vandaag onze provider maar eens gebeld..bleek onze router kapot te zijn! Gelukkig hadden we er nog 1, dus ik kan weer internetten!

@ tessara: wanneer kun je weer klussen? Je ging nu toch het op zijn beloop laten zonder ovutesten etc? benieuwd of het je nu gaat lukken!

@mama2be: hoop voor je dat je zwanger bent! zou inderdaad jammer zijn als je de eisprong gemist hebt...maar goed, eerst deze maand maar afwachen toch?

@bubbles: vervelend dat je wat ziek bent...je klusdagen komen er dus ook zo weer aan? Weet je nu al wat je cyclus is? (vorige keer was deze toch korter?) Ga je ook ovutesten gebruiken?

@ susie: hoe is het met jou? Kun je het nog geheimhouden? Heb je het al aan mensen verteld?

@ allemaal: het bloedverlies is sinds gister nog niet weer geweest..misschien was het toch gewoon mijn cyclus die op hobbel was..denk dat ik nu maar ga wachten tot ik weer ong word en dan kijken hoe lang deze duurt en vandaar uit weer opnieuw ovu testen gebruiken...weet nu namelijk niet wanneer ik moet testen...ik moest eigenlijks 12 oktober ong worden..maar vanaf deze datum hield het bloedverlies juist op...dus nu weet ik niet wat ik moet doen haha...ik kan natuurlijk gewoon alle dagen gaan testen, maar dan ben je er elke dag zo mee bezig... dus denk dat ik nu gewoon even afwacht wanneer ik ong word...donderdag moet ik bellen naar arts..ben benieuwd of hij me dan ook direct door stuurd naar gyn of ook zegt dat ik eerst maar moet wachten tot ik weer ong word...
we hebben wel besloten dat we niet gelijk willen starten met temperaturen...we zijn nog jong..dus wacht dan liever even af en laat natuur zijn werk doen ;) lukt het met een half jaar nog niet, dan kunnen we altijd nog met tempen gaan beginnen....

Het klussen doen we nu ook gewoon wanneer we zin hebben..toevallig is dat ook al om de 2 dagen..vorige keer dat we geklutst hebben had ik iets last van bloedverlies, dus het is al zo goed als over tijdens het klussen...

Nou goed, ik ga nu naar mijn nicht..ze heeft een zoontje van 1,5...hij slaapt nog heel moeilijk..hij vriend werkt op een booreiland en is 2 week op en 2 week af..ze is nu dus alleen..ga even naar haar toe zodat ze even wat rust heeft..kan ik die kleine even bezig houden en kan zij haar ding even doen!

Tot snel meiden!kus

He meiden,

@ mama2be, weet je al wat meer? Ben je nr 2? Hoop het zo voor je!
@ bubbles, beterschap, hoop dat je je nu al wat beter voelt! Niet leuk, ziek zijn tijdens je klusweek.
Heel veel succes deze ronde!
@ Angel, ik ben erg blij voor je dat het bloeden gestopt is. Duim voor je, voor een goede uitslag donderdag! Knap hoor, dat minder roken. Hoop dat je er helemaal van af komt! Ik ben nog niet zover om het te proberen... Vanaf nieuwjaar ofzo, zijn we ruim een half jaar aan het proberen. Wij voelen ook niets voor temperaturen, misschien later (lijkt me zo'n gedoe!)
@ Susie, hoe gaat het nu met je? En de misselijkheid?
@ allemaal, deze week is mijn klusweek. Vrijdag/zaterdag is waarschijnlijk mijn ovulatie. Proberen om de dag te klussen. Is vaak lastig voor ons.
Ik laat deze maand alles op zijn beloop, een spontane zwangerschap lijkt me een goed idee ;-)
Ben blij dat jullie internet het weer doet! Hoop dat het weer wat minder rustig wordt hier!

Liefs

Hey meiden,

@ Angel: gelukkig dat het bloeden is gestopt.
Nu hopen dat je cyclus gauw weer op gang komt.
En hopelijk is de uitslag donderdag ook goed, duim voor je!
En fijn dat je weer een beetje rustig kunt klussen zonder bloed verlies, is toch ook niet fijn.

@ Bubbels: Goed dat je achter mat care hebt aangebeld, en fijn dat er je extra testen kreeg.
Ik ga als het deze ronde niet raak is, over op ovulatie testen van de kruidvat ofzo.
Ik had ook die van de matcare, maar bevallen mij ook niet zo.

@ Tessera: groot gelijk een spontane zwangerschap is het beste.
Niet teveel bij nadenken en gewoon ontspannen aan de klus... :D

@ Allemaal: Ik heb nog geen echt gevoel van zwanger zijn.
Of naderende menstruatie.
Had gisteren wel een apart gevoel in de buik, iets dat ik nog niet eerder heb gevoelt.
Denk dat ik donderdag nog even afwacht en dan testen. Ben wel bang dat het testen een teleurstelling word en dat ik mijn ei heb gemist.
Want tijdens onze midweek weg was de ovu test positief en afgelopen donderdag ook weer.
Dus weet nu niet zo goed wanneer het "goede" ei was.
Maar wacht wel even af....
Wel frustrerend zo, dan denk ik had ik maar niet getest donderdag....maar goed....!!

Lieve meiden, tot snel, ik ga ff aan het werk !!

Terug
Bovenaan