Sinds mei bezig deel 3!

Hej meiden

@mama2be: snap dat het frustrerend is, probeer er niet teveel over na te denken..het zwanger worden moet geen 'obsessie' worden...je hoort het wel vaker he..hoe meer een stel er mee bezig is om zwanger te worden hoe minder het lukt...horen ze ineens dat het niet gaat lukken en ze zich er bij neer leggen...worden ze dan ineens spontaan zwanger!
Daarom wil ik ook niet gaan starten met temperaturen....het word dan zo beladen allemaal ...wil ik niet!
Maar wens je wel succes, hoop echt dat je nr 2 bent joh!

@bubbles: super dat je die testen weer opgestuurd kreeg! Was inderdaad wel zonde zo...nu kun je in ieder geval weer volop testen haha..
je had dus al een streepje..dat betekent dan bij die van matcare dat je gaat ovuleren?Bij die van kruidvat staat dan dat het negatief is en je de volgende dag weer moet testen!
Wat ik trouwens wel jammer vind...vorige keer ook die testen gebruikt...en dan heb je een positieve test..dus dan direct klussen...tjah dan zou het toch eigenlijk gewoon raak moeten zijn :S maar helaas was dat bij mij ook niet zo...

Stiekem wel wat bang of ik niet onvruchtbaar ben...nou ja nog 2 dgn en dan hoor uitslag van uitstrijkje..bloedverlies nu helemaal over..ben even aan het uitrekenen geweest...als ik wel gewoon een cyclus heb van 33 en dan het bloedverlies mee reken wat ik ineens tussendoor had, dan zou ik komende week ongesteld moet worden inplaats van 12 okt...wel betekent het dan dat ik mijn eisprong gemist heb...word ik het deze week niet ong. tjah dan weet ik het niet..dan is mijn cyclus totaal op de hobbel...
dan maar naar gynacoloog!

Ik hou jullie op de hoogte! Ik ga zo richting werk, heb vergadering en dan werken tot half 11!
Tot snel lieve meiden! xx

Ha meiden,

Sorry, ik heb al een poosje niets van me laten horen maar dat komt omdat ik super beroerd ben.
Sinds vrijdag hang ik alleen maar boven de wc en kan haast niets binnen houden. Lig om half 8 al op bed en slaap minimaal 12 uur per nacht maar ben nog steeds erg moe. Het hoort er allemaal bij, ik weet het en ik weet ook dat jullie waarschijnlijk allemaal met me willen ruilen maar ik vind het wel erg jammer dat ik er nu niet van kan genieten. Ben alleen maar aan het proberen de dag door te komen. Op mijn werk zeg ik dat ik waarschijnlijk een griepje heb. Als ik dinsdag de echo heb gehad dan ga ik het maar gewoon vertellen want een griepje van 2 weken is wel erg heftig :) Mijn ouders en mijn schoonouders weten het. Mijn schoonzusje en zwager weten het ook. Ik vind het alleen erg moeilijk om het tegen mijn zusje te vertellen omdat ik weet dat zij al anderhalf jaar bezig is. Dinsdag ga ik het haar toch maar vertellen want ja wanneer anders?

Maar genoeg over mij. Hoe is het met jullie? Ik probeer jullie verhalen zo veel mogelijk te volgen. mama2be voor jou wordt het nu erg spannend. Angel wat waardeloos die stress. Ik ga voor je duimen dat je uitsrijkje helemaal goed is! Bubbles gelukkig doet je internet het weer, dan pas merk je hoeveel je het gebruikt. Wel netjes dat je nieuwe ovulatietesten hebt gekregen hopelijk brengen deze geluk! Tessara, je hebt gelijk soms kan je het maar het beste op z'n beloop laten en misschien is het dan opeens raak.

Tot snel meiden. Hopelijk is mijn misselijkheid dan wat gezakt.

x

He Dames,

@Susie Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, maar jammer genoeg hebben de meeste vrouwen er last van. Ik hoop voor je dat het snel over is. Volgende week is je echo, spannend hoor! Dan kan je het eindelijk aan iedereen vertellen. Ik zou het gewoon vertellen aan je zus, ze zal zeker blij voor je zijn. Beterschap!!

@Tessara We hebben ongeveer dezelfde dag ons ei, wel fijn dat jij het voelt, dat scheelt weer ovutesten. Maar het deed ook zeer heb ik begrepen, dus dat is misschien iets minder prettig. Ik probeer me elke keer niet te veel bezig te houden met het "verplichte" klussen, maar tot nu toe is dat nog niet gelukt. Ik heb toch een vrij onregelmatige cyclus en aangezien ik mijn ei niet voel wordt dat nogal lastig.

@Angel Bij matcare betekend een licht streepje negatief, maar het is wel een teken dat mijn ei er aan komt. Vorige cyclus had ik een paar dagen een licht streepje en toen ineens een positieve test.
Wij hebben toen ook meteen geklust en voor de zekerheid ook nog 2 dgn er na, je zou idd zeggen dat het dan toch raak moet zijn. Ik heb op internet gelezen dat er heel wat bij komt kijken voor je zwanger bent. Je kan dan nog wel op het juiste moment klussen, maar als je na de bevruchting veel stress hebt, of de innesteling gaat niet helemaal goed, dan wordt je niet zwanger. Waarom zit het lichaam zo complex in elkaar??!!!!

@mama2be Ik ben zo benieuwd of je de 2e bent!!

@allemaal Nog steeds erg verkouden, maar ik ben al lang blij dat ik deze week niet op bed lig.
Vandaag heb ik van matcare 15 nieuwe ovutesten ontvangen. Ik bn er wel blij mee en vind het wel erg netjes van ze.

groetjes

Hey Lady's

Hier nog geen spoor van ongsteldheid of zwangerschap te ontdekken....ik wacht wel lekker af en ga morgen testen.
Heb wel besloten er niet meer zo mee bezig te gaan en het op zijn beloop te laten...hopelijk lukt het me ook.

@ Angel: Zo moet je niet gaan denken meid dat je onvruchtbaar zou zijn. Misschien is het iets simpels dat zo te verhelpen is. En ben je voor het eind van het jaar nog zwanger.. :D Succes morgen en zal aan je denken.
Het wachten op uitslag is altijd naar !!!

@ Susie: Hopelijk is je misselijkheid gauw over, en inderdaad net wat Bubbels zegt: gewoon aan je zus vertellen. Ze zal superblij voor je zijn.
Maar kan me wel indenken dat het moeilijk is te vertellen.
Maar weet zeker dat ze het vervelender zou vinden als je het haar niet zou vertellen als 1e. Dan voelt ze zich helemaal zo gepasseerd misschien.
Succes meis!

@ Bubbels: Jeetje wat balen die verkoudheid nog steeds....hopelijk voel je je snel beter.
Goh wat gul van de Mat care...hopelijk is dat een voorteken dat je nu niet meer mis kunt testen...!!! En dat het dan komende maand raak is... :D

@ Iedereen: Vanavond gaan mijn vriendje en ik naar het concert van Marco borsato..ben een grote fan en heb er super veel zin in.
Hopelijk als de kleine er al zit..kan hij vast mooi mee genieten... hahaha

Fijne dag nog meiden, en dikke zoen...!!!

@tessara: succes met klussen, hopelijk word je deze maand 'spontaan' zwanger! Zou wel super zijn hoor!!

@ bubbles: heb je al positieve ovu test gehad inmiddels?
spannend hoor, hopelijk is het deze maand voor jou ook raak

@ susie: vervelend dat je zo last hebt van misselijkheid..volgens mij is dat erg vervelend..mijn collega had er ook last van...ze moest niet overgeven maar wel dat ze zich de hele dag misselijk voelde en erg moe was...tjah zijn toch echt de standaard kwaaltjes die erbij horen!
Ik zou het je zus gewoon vertellen..ondanks dat het haar nog niet gelukt is, weet ik zeker dat ze blij voor je zal zijn! Hoe komt het dat het haar nog niet gelukt is?

@ mama2be: donderdag spannende dag dus voor ons..jij mag testen en ik moet bellen naar huisarts voor uitslag! Spannend....
Succes, hoop dat je zwanger bent meid!
En zo niet, volgende maand weer poging doen..
Gister was ik nog veel op internet aan het lezen...heb je de pil gebruikt? Heb gelezen dat het lang kan duren voordat het uit je lichaam is....geduld is (helaas) een schone zaak ;)

@ allemaal: gister even wat aan het rondneuzen geweest over onregelmatige cyclus en zwanger worden op het internet...mijn cyclus was voor dat ik aan de pil ging ook onregelmatig...nu weer..blijkt dat de kans is dat als je cyclus korter is als 3 week of langer als 6 week dat je geen eisprong hebt...eerste tijd had ik een cyclus van 33 dgn...misschien was dat nog wel doordat de pil nog in mijn lichaam zat..daarna ging het om de 2 week...wat kan betekenen dat ik niet elke maand een eisprong heb..en dat bemoeilijkt het zwanger worden...
heb nu iets gelezen over ovulatie inductie...hierbij slik je medicijnen dat stimuleert de hormonen die belangrijk zijn voor een eisprong...
Morgen bel ik met huisarts en wil dan gewoon door gestuurd worden naar gynacoloog..dan kan die ons verder helpen...
Stiekem denk ik dat ik niet elke maand een eisprong heb...ook al heb ik gelezen dat door pil-gebruik het erg lang kan duren dat je cyclus weer goed op regelmaat is, denk ik toch dat (doordat ik voor pil gebruik ook al onregelmatig was) last heb van het niet hebben van een eisprong :S
maar goed, daarom wil ik gewoon naar de gyn zodat ik daar niet langer in over twijfel moet zitten!

Tot snel ladies!xxx

He meiden!

@ Angel, succes morgen! Hoop dat de uitslag goed is en dat je doorgestuurd wordt naar de gyn.
Ik heb dat gevoel ook wel hoor, zou toch niet zo zijn dat we niet zwanger kunnen raken...
We zijn nog maar een half jaar bezig, had gelezen dat je je pas na een jaar zorgen mag maken en naar de gyn wordt doorgestuurd. Ben voor jou blij dat je al eerder wat te weten kunt komen en evt wat geholpen kunt worden! Hoop dat je snel ook een regelmatige cyclus hebt met eisprong! De positieve ovulatietesten waren er niet voor niets, dat kan niet zonder eisprong..gelukkig maar!
@ Bubbles, succes met klussen deze maand! En hoop dat je verkoudheid snel over is!
Ik heb nog niets gevoeld, maar wel al om de dag aan het klussen (ongevraagd) dus er ligt niet meer zo'n druk op zo van vandaag moet het, en het bevalt me prima tot nu toe op deze manier.
@ Susie, Vervelend zeg die misselijkheid! Spannend hoor, die echo! Geniet ervan!
Veel succes en het komt vast wel goed met je zus.
Is er ook een aanwijsbare reden dat het haar nog niet gelukt is?
@ Mama2be, hoop dat je morgen, of over een paar dagen positief test! Denk dat die 2e ovulatietest juist een goed teken is, heb daar over gelezen!
Veel plezier bij het concert!

Liefs

@iedereen: Uitstrijkje was goed! Niks gevonden! Gelukkig maar! Nu word er een verwijsbrief naar de gyn. gestuurd en krijg dan een brief in huis...ws met afspraak of moet ik zelf nog een afspraak maken..en dan zien we wel weer verder :)

@tessara: ja een half jaar is nog niks om je druk te maken...een jaar is inderdaad normaal, lukt het dan nog niet dan wel naar de arts...ik word nu gewoon al verder geholpen vanwege mijn cyclus..vaak is het dan dat er wat mis is met de eisprong...maar net wat je zegt..ik heb een positieve test gehad, dus eisprong is er wel..maar ja of die er elke maand is dat is nog maar de vraag...!!

@mama2be: en en en en en???! Heb je getest? Ben erg benieuwd of we je de 2e mogen noemen die zwanger is!

tot snel!xx

@ iedereen: Vanmorgen dus getest, en niet zwanger...had ik eigenlijk ook wel een beetje in mijn achterhoofd.
Dus nu kan ik wel er van uit gaan dat mijn cyclus langer is geworden en ik denk ik op 39 dagen kom te zitten.
En dus volgende week donderdag ongesteld zal gaan worden.
Maar goed op naar de volgende ronde dan maar....

En we zijn met zijn alllen nog niet eens een half jaar bezig, dus wat dat betreft hebben we ook nog even toch meiden?

@ Angel: gelukkig meid dat die uitslag goed is...is toch altijd spannend.
Hopen dat je de brief van de gyn gauw krijgt en verder kunt klussen...met resultaat.
Nu kun je het misschien even van je af zetten, dat dit alles goed is en dan kun je met een gerust hart verder gaan.

Ik ga nu gauw naar de bel, want die gaat.
tot snel. X

Terug
Bovenaan