He Dames,
@Angel 3cm, Is dat altijd zo???? Dat is wel groot zeg, past het dan nog wel door je eileider haha. Ik heb dat nooit geweten hoor, ik voelde mijn eisprong ook niet zo erg. Lekker vroeg klussen vandaag, eeeeh, jullie zijn al klaar denk ik, het is voor een heel goed doel!!! Succes met de test vandaag, ik ben erg benieuwd.
@Mama2be en @Tessara
Veel succes met klussen dit weekend!!!!!
@Allemaal Ik hoop dat jullie allemaal met een nieuw wondertje 2010 in gaan!!!!!
Ik heb afgelopen week ook buikgriep gehad en ben sinds donderdag wat opgeknapt.
Ik ben zoals jullie weten in de avonduren bezig met de HAS opleiding, deze had ik volgens mijn baas nodig om een functie hoger te komen. Gisteren had ik mijn beoordelingsgesprek en toen vertelde hij dat hij geen part-timers meer op die afdeling wil (er zitten er nou 3). Nou, het huilen stond me nader dan het lachen. Dat was een klap in mijn gezicht, dus omdat ik nou een geweldig wondertje in mijn buik heb zitten, gaan ineens de deuren dicht. Ik ben echt zo kwaad!!! Ik zei ook, mijn ambitie veranderd niet door een kind, maar hij dacht daar anders over. Verder heb ik ook nog een collega die er de kantjes vanaf loopt en waar de hele afdeling al een paar jaar last van heeft. Hij heeft me het afgelopen jaar echt te veel negatieve energie gekost. We hebben ook al een paar keer gesprekken met hem gehad, maar er zit geen verbetering in. Mijn baas wil hier niets aan doen, omdat we al met een onderbezetting zitten en als ik met zwangerschapsverlof ga, dan gaat dat gewoon niet. Dus ik heb gezegd dat ik zo niet verder wil werken en dat ik anders op zoek ga naar iets nieuws. Mijn leuke collega denkt daar precies hetzelfde over en gaat dat ook tegen mijn baas zeggen. Dus een vervelende afsluiter van de week. Ik ga dit weekend toch het eea op papier zetten en dan maandag nog een gesprek aanvragen met mijn baas. Ik heb er de hele nacht wakker van gelegen. Sorry voor mijn gezeur hoor dames, maar ik moest het even kwijt. Vanmiddag ga ik lekker winkelen en mijn hoofd op andere gedachten brengen.
groetjes Bubbles