Sinds mei bezig...deel 5 !!!!

hee Angel,

Jaa dat is vroege ochtend gymnastiek laten we maar zeggen. Wel heel mooi dat je eitje zo groeit. Duimen voor je dat er een heel mooi wondertje uit komt.

liefs Chantal

Hallo meiden,

@ Angel, Jeetje! 3 cm!!! Ik moest je bericht even 2x lezen om te kijken of ik het goed had. Wat groot zeg! Is dat normaal voor een ei?!!! Dan snap ik ook wel waarom het bij mij altijd zo vreselijk zeer doet! Tjonge? Heb jij nu ook die pijn die ik altijd heb?
Succes met klussen morgenvroeg! Spannend hoor! Mag je één keer proberen of zoveel mogelijk? Hihi, ik zou de wekker maar zetten om 4 uur! Tjongejonge, 3 cm...daar passen veel zaadjes in!
@ allemaal, ja, gisteravond is het "gelukt". Was wel half, maar gelukkig de laatste helft...Pfff. Als ik het zo aan jullie vertel lijkt het net of er heel wat mis is op emotioneel gebied, maar dat is volgens mij niet zo. Daar hebben we het vaak over gehad. Hoop dat de lichamelijke ongemakken een keer tot zijn eind komen.
Hoop dat het de rest van deze week helemaal goed gaat!

Groetjes!

Hey meiden,

@ Angel: Super meid..!!! Echt heel mooi voor jullie.
Nu nog even wat nachtwerk verzetten...en dan komt het vast goed... :D
Hopelijk heb je morgen goed resultaat....hoe laat moet je er morgen zijn dan voor de leven test?

Ik heb dinsdag of woensdag mijn ei..dus ben benieuwd of deze ronde voor ons overgebleven 3en nu eens goed nieuws brengt..!!
Gaan we gelukkig het nieuwe jaar in !!!

@ Tessera: Fijn dat het bij jullie toch ook nog gelukt is...hopelijk is het genoeg.
Hoop ook dat de lichamelijke klachten een x ophouden en jullie ook lekker kunnen genieten van het geklus...
Heel veel succes nog komende dagen.

@ Bubbels: Hoe gaat het met je?
Is de misselijkheid al wat beter?

@ Allemaal: Komend weekend lekker thuis en niet veel bijzonders doen.
Nu lekker bankhangen en van het weekend klussen !!! Spannende week weer voor ons meiden..!!!

Nou iedereen fijn weekend en tot snel...Liefs

He Dames,

@Angel 3cm, Is dat altijd zo???? Dat is wel groot zeg, past het dan nog wel door je eileider haha. Ik heb dat nooit geweten hoor, ik voelde mijn eisprong ook niet zo erg. Lekker vroeg klussen vandaag, eeeeh, jullie zijn al klaar denk ik, het is voor een heel goed doel!!! Succes met de test vandaag, ik ben erg benieuwd.

@Mama2be en @Tessara
Veel succes met klussen dit weekend!!!!!

@Allemaal Ik hoop dat jullie allemaal met een nieuw wondertje 2010 in gaan!!!!!
Ik heb afgelopen week ook buikgriep gehad en ben sinds donderdag wat opgeknapt.
Ik ben zoals jullie weten in de avonduren bezig met de HAS opleiding, deze had ik volgens mijn baas nodig om een functie hoger te komen. Gisteren had ik mijn beoordelingsgesprek en toen vertelde hij dat hij geen part-timers meer op die afdeling wil (er zitten er nou 3). Nou, het huilen stond me nader dan het lachen. Dat was een klap in mijn gezicht, dus omdat ik nou een geweldig wondertje in mijn buik heb zitten, gaan ineens de deuren dicht. Ik ben echt zo kwaad!!! Ik zei ook, mijn ambitie veranderd niet door een kind, maar hij dacht daar anders over. Verder heb ik ook nog een collega die er de kantjes vanaf loopt en waar de hele afdeling al een paar jaar last van heeft. Hij heeft me het afgelopen jaar echt te veel negatieve energie gekost. We hebben ook al een paar keer gesprekken met hem gehad, maar er zit geen verbetering in. Mijn baas wil hier niets aan doen, omdat we al met een onderbezetting zitten en als ik met zwangerschapsverlof ga, dan gaat dat gewoon niet. Dus ik heb gezegd dat ik zo niet verder wil werken en dat ik anders op zoek ga naar iets nieuws. Mijn leuke collega denkt daar precies hetzelfde over en gaat dat ook tegen mijn baas zeggen. Dus een vervelende afsluiter van de week. Ik ga dit weekend toch het eea op papier zetten en dan maandag nog een gesprek aanvragen met mijn baas. Ik heb er de hele nacht wakker van gelegen. Sorry voor mijn gezeur hoor dames, maar ik moest het even kwijt. Vanmiddag ga ik lekker winkelen en mijn hoofd op andere gedachten brengen.

groetjes Bubbles

@bubbles: wat vervelend van je werk zeg! Echt belachelijk dat ze je zo behandelen omdat je zwanger bent!
Zo ga jij met volle 100% aan de slag om functie hoger te komen en dan dit!
Gelijk heb je dat je er werk van maakt!
Hopelijk helpt het wat,helaas heb je soms er geen invloed op! Bij ons het op werk is het ook drama nu!
Erg veel aan het bezuinigen in de zorg...en dat gaat niet ten goede van clienten!
Maar vind het zeker goed en knap van je dat je dit gaat bespreken met je baas! Kom voor jezelf op!! Succes meid, laat je even weten hoe het afloopt?!
Ga je nu verder zoeken naar ander werk?
Heet het winkelen een beetje geholpen!?

@tessara: Jammer dat het 'half' werk is, snap wat je bedoelt dat het puur lichamelijk is hoor! Maar blijft wel vervelend natuurlijk!
Is het nu al wat beter gegaan!?

@mama2be: Jij gaat het dit keer ook zonder testen doen!? Ook wel keer fijn, ben je er toch (iets) minder mee bezig! Blijft het wat spontaan.

@chantal: Hallo?! Zag je reactie tussen die van de rest van de meiden??!

@ allemaal:
Nou zal k even vertellen hoe mijn dag was ;)
Vanochtend dus geklust...pff wat was het vroeg!! Half 7 wekker, gelijk maar even kopje thee gezet en mezelf wat opgefrist..manlief net zo..en tjah toen maar even aan de slag...Het is wel gelukt maar mijn vriend had wel het gevoel dat het niet de volle 'lading' (sorry voor woordkeus) was omdat het zo "moest"! Maar goed, we hadden zoiets van we zien het wel!
Ik ben daarna naar het werk gegaan (gelukkig heb ik superlieve collega's die vonden dat ik wat later mocht beginnen!) en tot 4 uur gewerkt. toen om 5 uur naar de gynacoloog!
Eenmaal daar heeft hij weer echo gedaan om te kijken of het eitje was gesprongen (eisprong), dit was nog niet het geval. Hij was nog wel groter gegroeid (hij vroeg ook of ik buikpijn had...en ja dat heb ik...ook nu nog, dus Tessara je hebt gelijk als het zo groot is dan voel je dat zeker wel! Dat heb jij dus ook!) Hij dacht dat mijn eisprong dan morgen wel zou komen.
Daarna eerst maar uitstrijkje van mijn baarmoederslijmvlies om te kijken of het zuurtegraad niet te hoog was....en het was helemaal goed..ik zit op 7 (7 is goed, lager is slecht!). Daarna hebben ze mijn vriend onderzocht...hij was aan het kijken en zegt ineens : heb je wel eens een onderzoek gehad naar je sperma? (euhh nee!! en daar ging onze hoop....) oke zei hij en keek even verder...tjah zegt hij...ik zie namelijk alleen maar dood zaad!! (ooohh nee toch!!!!! en daar stonden we hand in hand van spanning!) oooh wacht eens zegt hij, toch niet haha en keek wat beter...hij zegt kom maar eens kijken! En ja hoor! Allemaal wilde zaadjes! HEEEL VEEL!
Hahah wat een opluchting! alles was dus met ons beiden goed! We kunnen door middel van de Clomid nu gewoon zwanger worden!
Nu moet ik maandag weer heen, gaan ze kijken of mijn eisprong is geweest. (morgen moeten we ook weer klussen) zoja dan moet ik volgende week maandag (de 28e) heen om bloed te laten prikken en vanaf de 28e moet ik 3 week later weer heen voor de uitslag (of ik zwanger ben...ze doen dit via bloedtest want de clomid beinvloed een zwangerschapstest!) Kan natuurlijk ook zijn dat ik het zelf merk, en mocht ik wel ongesteld worden na mijn eisprong dan moet ik gewoon net als de vorige keer op dag 3 met de Clomid starten en beginnen we weer opnieuw!
Er valt nu veel stress af, we weten dat we het nu op deze manier kunnen! Lukt het deze maand niet, dan maar op naar de volgende! Eigenlijks beginnen wij nu pas echt (aangezien ik nog nooit eisprong heb gehad) dus dit word mijn eerste keer! Hopelijk ben ik direct zwanger natuurlijk :)

We wachten het gewoon af en kijken eerst maandag of mijn eisprong is geweest!!

Jullie nog fijn weekend, ik ga zo slapen! Lange, drukke dag gehad!

xxx

Hallo meiden,

@ Angel, fijn al dat goede nieuws! Hoop dat het deze keer al voor je raak is! Ben blij dat jullie nu weten dat alles in orde is!

Hier is het drama en weer helemaal mis. Heb er heel beheerst (van kwaadheid) en duidelijk op aangedrongen dat hij z.s.m. een afspraak moet maken met een arts en moet zorgen dat hij wordt geholpen. Ben er echt helemaal zat van.
Voel me erg kut momenteel. En opgesloten met deze sneeuw. Moet echt even vandaag "uit de band springen" dus ik hoop dat ik vanmiddag wat leuks te doen kan vinden. Even mijn gedachten op wat anders. Ik heb er dus weinig hoop in deze keer. Misschien dat het toch nog vandaag of morgen of overmorgen lukt. Morgen is mijn ei.... Maar ik zal niet vragen om te klussen omdat ik het resultaat niet aan zou kunnen op dit moment.

Groetjes

Dag Girls,

@ Angel: Wat een geweldig nieuws zeg...ben heel blij voor jullie.
Hoop echt dat het raak is, en net wat je zegt, anders volgende maand.
Maar dit is al super positief!! Ben je stiekem al aan het dromen over een eventuele zwangerschap...:D

@ Tessera: Ik vind het echt super naar voor je meid, en goed dat je hem toch naar de arts laat gaan, zo is het voor jou ook niet fijn.
En misschien is het zo te verhelpen, wat het dan ook is.
Sterkte ermee meid!

@ Bubbels: Wat klote zeg van je werk.
Is ook lekker zeg dat je baas daar nu mee aan komt!!.
Wat een stom gedoe zeg.
Goed dat je een gesprek aanvraagt met je baas.
Zeg hem maar eens goed hoe je erover denkt, wel dapper van je hoor.
En je mag best je verhaal hier doen hoor, dat is geen gezeur hoor.
Heb je nog wel even lekker al agressie van je af -shopt dan... :D

Liefs xxx

@iedereen: vandaag weer echo gehad, eisprong is geweest!! Nu moet ik volgende week zondag (de 27e) naar ziekenhuis om bloed te laten prikken. Ze gaan dan via progesteron (dat zit dan in mijn bloed) kijken of mijn eitje wel goed is. Daar krijg ik dan 3 week later uitslag van. Vanaf het bloedprikken (dus volgende week) kan ik evt weer ongesteld worden. Vandaag dat ik over 3 week ook weer moet komen en natuurlijk sowieso om te kijken of ik evt zwanger kan zijn!

@tessara: Vervelend allemaal zeg! Wil je vriend nu dan wel naar de HA?! Snap je wel hoor, je weet gewoon dat het op deze manier nu niet lukt (vanwege zijn lichamelijke last) en je wilt het zo graag dan is het inderdaad wel iets om mee naar de HA te gaan...mannen moeten soms hun "trots" maar even aan de kant zetten!

@bubbles: hoe is het nu met je?!
@mama2be: jij nog nieuwtjes!? stiekem hoop ik inderdaad dat ik zwanger ben/word...maar ook ben ik me er wel bewust van dat het ook niet zo kan zijn!
We wachten gewoon even af ;)

Dames ik ga naar de kapper...even weer verven en knippen...Tot snel!

xx

Terug
Bovenaan