A
Anoniem
Guest
@iedereen: vandaag weer echo gehad, eisprong is geweest!! Nu moet ik volgende week zondag (de 27e) naar ziekenhuis om bloed te laten prikken. Ze gaan dan via progesteron (dat zit dan in mijn bloed) kijken of mijn eitje wel goed is. Daar krijg ik dan 3 week later uitslag van. Vanaf het bloedprikken (dus volgende week) kan ik evt weer ongesteld worden. Vandaag dat ik over 3 week ook weer moet komen en natuurlijk sowieso om te kijken of ik evt zwanger kan zijn!
@tessara: Vervelend allemaal zeg! Wil je vriend nu dan wel naar de HA?! Snap je wel hoor, je weet gewoon dat het op deze manier nu niet lukt (vanwege zijn lichamelijke last) en je wilt het zo graag dan is het inderdaad wel iets om mee naar de HA te gaan...mannen moeten soms hun "trots" maar even aan de kant zetten!
@bubbles: hoe is het nu met je?!
@mama2be: jij nog nieuwtjes!? stiekem hoop ik inderdaad dat ik zwanger ben/word...maar ook ben ik me er wel bewust van dat het ook niet zo kan zijn!
We wachten gewoon even af
Dames ik ga naar de kapper...even weer verven en knippen...Tot snel!
xx
@tessara: Vervelend allemaal zeg! Wil je vriend nu dan wel naar de HA?! Snap je wel hoor, je weet gewoon dat het op deze manier nu niet lukt (vanwege zijn lichamelijke last) en je wilt het zo graag dan is het inderdaad wel iets om mee naar de HA te gaan...mannen moeten soms hun "trots" maar even aan de kant zetten!
@bubbles: hoe is het nu met je?!
@mama2be: jij nog nieuwtjes!? stiekem hoop ik inderdaad dat ik zwanger ben/word...maar ook ben ik me er wel bewust van dat het ook niet zo kan zijn!
We wachten gewoon even af
Dames ik ga naar de kapper...even weer verven en knippen...Tot snel!
xx