sinds mei bezig deel 6

Hallo,

@Mama2be En weet je al iets meer? Wel spannend hoor!!!

@Angel Succes met klussen. Hopelijk lukt het deze keer. Het lijkt me idd moeilijk om mijn mond dicht te houden, maar ik ben te nieuwschierig.

@Tessara En hoe was de afspraak in het ziekenhuis?

@Allemaal Ik heb het idee dat ik weer bijna 100% mezelf ben. Afgelopen week een flinke verkoudheid gehad en weer 1 dag thuis geweest. Je energie is zo weg als je zwanger bent. Maar goed, afgezien daarvan mag ik niet meer klagen!!

groetjes

Hallo meiden,

Hier gaat alles goed. Vrijdag bij ziekenhuis niets uitgekomen, wel nieuwe medicijnen gekregen die 24 uur werken (ipv 1,5 uur) dat is wat makkelijker want dan hoef je niet zo te plannen. Nu om de dag minimaal aan het klussen! Dus het gaat perfect! De arts kon ook vertellen dat het geen afbreuk doet aan de kwaliteit, dat dit allemaal fabeltjes zijn.
We hebben dus 2 typen pillen, 1 voor om de dag tijdens de klusweek en 1 voor "noodgevallen". Haha! Maar wel erg duur, maar hebben het er wel voor over! We worden nu wel (jaja, deze keer mag ik wel mee) naar een sexuloog. Vind ik wel een raar idee, maar ja, misschien helpt het en is het toch allemaal iets psychisch. Maar nu met de medicijnen gaat het allemaal prima.
@ mama2be, spannend zeg! Hopelijk heb je snel (positieve) duidelijkheid, lijkt me wel frustrerend dat je nog geen positieve test in handen hebt terwijl de rest er wel op wijst!
@ Angel, hoe gaat het? Fijn dat je nu ook zo kunt klussen met veel kans op succes! Hoop dat we beide geluk hebben deze week en eind deze maand een positieve test hebben!
@ bubbles, spannend hoor die echo en dat je straks weet wat het wordt! Wanneer heb je die nekplooimeting? Dan toch ook?
Hoop dat je ons hints geeft wat het wordt ;-) Wel leuk, kun je wat gerichter spulletjes en kleding kopen.

Liefs.

Hoi,

@ Tessara: Fijn dat je man nu andere medicijnen heeft gekregen die langer werken, dan hoef je inderdaad niet zo te "plannen"
Goed van jullie,dat jullie naar de sexuloog gaan,misschien is er iets in zijn verleden wat hem dwars zit, en kan het zo verholpen worden.
Wanneer is nu je ei? En je NOD?

@ Angel: Heb je lekker geklust... ;)
Dat heb je goed, dan kun je nooit missen.
Dan moet het wel raak zijn deze ronde..!!!
Duim extra hard.

@ Bubbels: Dat geloof ik graag dat je energie en weerstand nu wel minder is. Je pakt dan ook alles aan.

@ Allen: Hier nog steeds niet....ik denk dat ikk gewoon een cyclus oversla ofzo.
Ben woensdag 2 weken overtijd en nog geen positieve test....grrrr.
En dat heb ik nooit gehad,heb nog nooit zo'n lang cyclus gehad...vandaag is het dag 48 !!
Dus maar afwachten, hoop dat ik snel wat zekerheid krijg.
Dan kunnen we of ons gaan instellen op een zwangerschap, of op naar de volgende ronde,
Dit is wel heel irritant....

Nou meiden, fijne dag allemaal.

En Susie: hoe is het met jou?
Als je er nog bent???

Xxx

@tessara:Fijn dat het nu beter gaat! En dat het geen invloed heeft op de kwaliteit van het zaad! Wanneer moet je weer ongesteld worden!? Ik rond 2 februari maar liever niet natuurlijk haha!

@mama2be: jeetje wat apart allemaal zeg! Die onzekerheid zou ik zo gek van worden!!! Wanneer kon je voor bloedprikken heen?! Als je volgende week nog niet ongesteld bent?!

@bubbles: Fijn dat het allemaal lekker loopt! Kun je er nu heerlijk van genieten!? Wanneer had je nou je 20 week echo?!

@allemaal: als het goed is vandaag mijn eisprong, dus vandaag even geklust....donderdag weer en zaterdag ook maar. Dan weten we in ieder geval zeker dat we het niet missen! En dan maar weer wachten tot 2 februari!
Op het werk gaat het niet zo leuk, nogal ingewikkeld maar een collega doet nogal raar tegen mij...elke keer als ik op het werk komt ligt er wel een briefje met op en aanmerkingen over mijn manier van begeleiden (persoonlijk het zeggen durft ze niet) en het ligt aan haar want rest van mijn collega's zien het ook niet en vinden er niks veranderd aan mij...maar op 1 of andere manier moet zij altijd een pispaaltje hebben en dat ben ik nu dus...hoe dan ook (het is lang verhaal haha)brengt dat wel wat stress en irritatie mee en dat is natuurlijk niet goed voor het zwanger worden! Moet maar even wat ontspanning zoeken denk ik!

Nou meiden, ik ga nog even bij mijn vriend op de bank hangen!
Jullie alvast weltrusten!!

xxxx

Hallo,

We hebben vandaag de uitslag van de nekplooi gehad en deze was gelukkig goed.!!
2 Maart hebben we de 20 weken echo.

@angel Wat vervelend van die collega. Misschien kan je haar er direct mee confronteren. Dat helpt vaak, het schrikt mensen toch af en dan laat je het niet zo maar over je heen komen. Je moet dat zelf wel kunnen natuurlijk, maar dan ben je zelf van dat rotgevoel af.

@Tessara Hopelijk helpen de pillen, ben benieuwd wat de sexuoloog zegt.

@Mama2be Had je niet eerder al eens een lange cyclus? Wel vervelend die onzekerheid. Ik hoop dat je snel iets wijzer wordt.

groetjes Bubbles

Hallo meiden,

@ Mama2be, jeetje vervelend zeg die lange cyclus. Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt. Hoe voel je je nu?
@ Angel, lastig zeg die collega, staat ze hoger dan jou? Misschien kun je er met een teamleider over praten ofzo... Ik ben trouwens benieuwd hoe het voor ons de komend anderhalf week gaat verlopen. Hoop dat we beide begin febr goed nieuws hebben!
Mijn NOD is 1 febr. Gisteren was ook mijn ei (wakker geworden met veel buikpijn - vandaar). Dus het klopt helemaal (als ik had getest had ik maandag (de dag ervoor) een positieve test gehad.
Gaat goed met klussen, braaf om de dag.
@ Bubbles, fijn dat de nekplooimeting goed was! Hoe gaat het verder met je?

Liefs

@allemaal: Helaas is die collega de teamleider...en bubbles; als ik haar ermee confronteer doet ze net of er niks is en gaat vervolgens net zo hard door...het is heel apart...ze blijkt dit al jaren zo te doen (ik werk nu net 1,5 -2 jaar met haar) en ze kan dingen zo manipuleren dat ze er altijd mee weg komt en mensen gewoon weg kan pesten....en ze deed altijd leuk tegen mij maar nu zo door heeft dat ik toch vanuit emoties werk (wat ik en de rest van mijn collegas heel normaal vinden...we zijn toch geen robots?!) "moet" ze me niet meer ofzo....mijn vriendin (ook collega) is in het begin ook als pispaaltje behandeld en die gaf mij als tip het gewoon te negeren, hoe meer je er op reageert hoe meer ze gaat ouwehoeren....maar ja hoe dan ook is het gewoon niet fijn...hoop gewoon niet dat het mijn kinderwens in de weg gaat staan!

@tessara: spannend!! Mijn nod is 2 feb! Jeetje zitten we nu ECHT dit bij elkaar!!
Ik had dinsdag mijn ei, die dag ook geklutst en vandaag voor zekerheid weer :) buikpijn is bij mij ook weg dus denk dat het eitje al is geweest (ohja dat verrtelde de gynacoloog...de buikpijn die je voelt is het eitje die groter is geworden...zodra de buikpijn WEG is, is je eitje gesprongen!)

@bubbles: Fijn dat de nekplooi goed was!! Nu wachten tot maart!! leuk leuk leuk!!
De babykamer al klaar ;) ?

@mama2be: al nieuwtjes?!

Nou ik ben vandaag lekker vrij...mijn enige dag...en tjah wat staat er voor me te wachten?! was, was, was en nog eens was ;) leuk hoor, samenwonen ;)
Dus ik ga wassen en de boel schoonmaken :)

Tot snel!!xxx

He meiden,

@ Angel: Wat een rot situatie met je collega/teamleider, die vrouw is zelf een beetje de weg kwijt lijkt het.
Misschien is negeren inderdaad het beste,dan is de lol er snel af.
Maar het neemt wel de plezier in het werk af denk ik, het geeft zo'n bepalende sfeer kan ik me zo indenken.
Maar als je er boven staat,ben je uiteindelijk veel volwassener als iemand die zo kinderachtig doet.
Is toch wel triest,dat je als teamleider zo onvolwassen bent..!!!

Nu is het wachten begonnen...!! Spannend....dan kan het bijna niet missen nu...duim voor je.

@ Tessara: Goed zeg dat het klussen nu goed ging, hoop het ook zo voor jou!
Heb je je ei goed gevoeld?

@ Bubbels: ja, ik had eerder weleens een cyclus van 40 dagen,maar nu is het dag 50!!
Wat goed zeg dat de nekplooi meting goed was, is toch altijd fijn om te horen.
Hoe voel je je verder?

@ Allemaal: hier nog geen nieuws....gisteren een test gedaan en negatief.
Ik geloof er niet meer zo in, en hoop dat de ongi nu dan maar snel komt.
Het is nu dag 50 vandaag, en mijn hele cyclus is dus aardig in de war.
Volgende week een afspraak met de HA,zij zou dan een inwendige echo doen om te zien hoe mijn baarmoederslijm vlies is opgebouwd.
Bloed prikken had volgens haar geen zin..???
Vind ik wel gek,want overal lees je dat het duidelijk heid kan geven.

Vandaag moeten we onze hond in laten slapen....;(
Zij is heel ziek, en we willen niet dat ze pijn heeft.
Dus een nare,rot dag.

Ik hoop dat jullie dag leuker is...veel liefs...xx

Terug
Bovenaan