sinds mei bezig deel 6

@mama2be: jeetje wat vervelend zeg, je hond in laten slapen! Ik heb het zelf ook keer moeten doen, is het zo vreselijk! Vond het wel fijn dat ik bij hem mocht blijven tot hij ook echt in diepe slaap was! Sterkte meid!

@allemaal: gister nog geklust, dus in feite kunnen we mijn eisprong nu niet meer missen!!
Vanavond pas om 5 uur te werken, heerlijk! Straks even cadeautje kopen voor de babyshower die ik zondag heb van mijn neef :)

Tot snel!xx

@ Angel: Nee was erg verdrietig om ons lieve hondje te laten in slapen en te begraven. Maar net wat je zegt,wel fijn dat je er dan bij kunt zijn.

Hoe voel je je nu?
Voel je je al anders...?!
En hoe was de baby shower? Is altijd zooooooo lief om te gaan kijken...

Nou hier nog verder geen nieuws, alleen de witte afscheiding word veel meer.
Komende week maar een afspraak bij de HA maken.

Hoe is het verder met de rest???

Iedereen fijne avond...
xxx

@ mama2be: Hoe is het nu met je? Ben je de dag beetje doorgekomen? Zeker raar om nu thuis te komen zonder de hond?! Ik had ook altijd nog het idee dat ik het hoorde lopen op ons laminaat..erg raar is dat!

Ik voel nog niet zoveel bijzonders...als het goed is zou vandaag bevruchting zijn. Heb wel af en toe dat ik wat in mijn baarmoeder voel (wat steekjes) maar ja dat zegt nog helemaal niks...nog even dik een week wachten...ben erg benieuwd of het deze maand raak is!
Babyshower was leuk, wel erg druk (150 mensen!) dus ja je ziet de baby dan heel even.. maar goed wel even gezellig :)\

jij dus nog steeds geen nieuws, wel apart allemaal hoor! Heb je nog weer test gedaan dan?! Gelijk heb je dat je naar de HA gaat...dit schiet niet op zo!

Nou ik zal zo maar eens naar mijn werk gaan...pff ben zo toe aan wat vrije dagen! Vind het werk nu ook niet zoveel meer aan...lijkt net of ik wat in een dipje raak...Nou ja even doorzetten en dan ben ik wel weer paar dagen vrij hoop ik :)

Hoe is het verder met iedereen?! Fijn weekend gehad?!

Tot snel! xxxx

He Dames,

@mama2be Spannend, wel vreemd dat je cyclus nou zo lang duurt. Wat zielig van de hond. Het is en blijft toch een gezinslid.

@Tessara Gelukkig gaat het al wat beter met jullie. Hopen dat het deze ronde raak is.

@Angel Voor jou is het ook weer spannend!!

@allemaal Nou, er is iets vervelends gebeurd. Toen we zondag thuis kwamen van uit eten, stond de deur op e knip. Het duurt dan een paar seconden voor je beseft dat er ingebroken is. Wat een puinhoop. Tv, fotocamera (met foto's van mijn bui), laptop, geld, mp3, heel mijn verslag (20 pagina's) weg inclusief backup van 3 jaar studie. Echt zo balen en zo'n akelig idee dat er iemand in je huis is geweest. Dus moeten we dat ook nog allemaal gaan regelen. Beetje vervelend nou ik zo min mogelijk stress moet hebben tijdens de zwangerschap. Maar ja, wat doe je er aan.

groetjes Bubbles

@bubbles: Jeetje wat heftig zeg! Lijkt me zeker een raar en eng idee dat iemand anders in je huis heeft gezeten! Vreselijk zeg! Heb je wel wat met de verzekering kunnen regelen?! Niet dat het wat helpt voor je verslagen en foto's maar goed...
Voel je je nu nog wel veilig thuis?!
Sterkte en succes met het regelen!

@tessara: wanneer is jouw NOD?! Voel je al wat?! Ik heb af en toe wat krampjes maar ja dat kan ook zijn dat ik weer ongesteld moet worden!

@mama2be: jij al bij de dokter geweest?!

xxx

He meiden,

@ Angel. Mijn NOD is 1 febr. Maandag dus. Ik heb alleen last van obstipatie, nog nooit gehad, erg vreemd.
Ik heb geen buikpijn ofzo, moet alleen erg weinig naar de wc.
@ Bubbles, jeetje wat vervelend zeg! Hoe gaat het nu met je?
@ Mama2be, heb je al wat duidelijkheid?

Wij hebben goed rond eisprong geklust, dus ben benieuwd!

Groetjes

@tessara: Ja bij mij is het ook allemaal wat van slag...en ik voel af en toe wat 'steken', beetje zoals ik normaal voel als op de dag dat ik ongesteld moet worden alleen is dit met vlagen. Heel apart...Jij maandag dus, ik dinsdag! Worden spannende dagen dus voor ons! Zou wat zijn joh, zijn we ook nog eens , op paar dagen na, gelijk uitgeteld :)
Wie weet....

Fijne avond!xx

@ Bubbels: Wat lijkt me dat vreselijk naar zeg die inbraak.
En het idee alleen al dat er iemand in je huis is geweest. Bah, hoop dat ze nog een dader kunnen vinden, en dat je je spullen terug kunt krijgen.
En je moet dan ook zo min mogelijk stress krijgen ja, maar dat lukt zo we erg moeilijk.
Sterkte ermee meid.

@ Tessara: Spannend voor jou!!! Hoop dat het raak is deze ronde...en zonder pillen gelukt???

@ Angel: Miscchien zijn die steken wel een goed teken.
Helpt het je zo hopen!!!
Heb je er een goed gevoel over?
Vaak voel je het wel zegt "men"toch altijd?

@ Allemaal: vanmiddag naar de dokter en dan maar eens horen hoe het kan dat ik nog niet ongi of zwanger ben.
Ben nu 3 weken overtijd...dus maar afwachten.
En dan duurt wachten zo lekker lang...pffffffff

Tot snel...x

Terug
Bovenaan