Sinds mei bezig (deel 8 alweer)

Hey allemaal,

Hier nog niets geen nieuws...geen ongi en ook geen pos.test.
Dus wel irritant weer, en dus afwachten.

@ Angel: ja denk ik ook, ik weet soms niet wanneer mijn lichaam me voor de gek houd en wanneer niet.
Maar denk dat het deze ronde niet raak is, of het moet nog later komen. Maar ik zit al op dag 43, dus we zien wel.

Ben je nu inmiddels al begonnen met de provera? En al ongi geworden?
Hoop ok zo dat het voor jou aanslaat deze ronde.
Gun het je van harte meid!!!

@ Tessara: Fijn dat je je weer goed voelt, wel super kun je lekker gaan shoppen voor wat wijdere en eventuele positie kleding.
Heb je al een gevoel wat het word? Jongen of meid? En hebben jullie ook stiekem voorkeur?

@ Bubbels: Jullie al helemaal klaar met de babykamer enzo?
Of moet er nog veel gebeuren?

@ Allen: ik ga morgen beginnen met Modifast, kijken of ik er nog wat kilo af kan krijgen ,het schijnt heel goed te werken...hoop het... :D

Nou fijne azondag avond nog meiden, en tot snel...x

Hey meiden,

Ik heb goed nieuws..!!!Vanmorgen een test gedaan en die gaf vaag een streepje aan, vanmiddag een test gedaan van Clear blue, de digitale, en die gaf aan 1-2 weken zwanger...

Heel erg beduusd was ik, en nog is het haast niet te bevatten...!!! Maar we zijn wel super blij...echt dolgelukkig.

@ Angel: Nu ben jij de volgende meid..!! Ben je al weer ongi geworden?
Duim super hard voor jou..!!!!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me wel wat bezwaard voel als ik dit typ. Omdat ik weet hoe graag jij dit ook wilt.

Nou meiden fijne avond,

Liefs...

He Dames,
@mama2be Wat super!!!! Gefeliciteerd!!!!! Geniet er lekker van. Wie ga je het allemaal vertellen?
@Tessara Je hebt al veel echo's gehad. Is daar een rede voor? Wat goed dat je je beter voelt, nou kan je gaan genieten. De kilo's komen er al snel aan, :) het hoort er bij!!.
@Angel hoe gaat het met je? Hoe is het met de provera, heb je last van bijwerkingen?

groetjes Bubbles

@mama2be: Wees niet bezwaard! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ben wel ongeloofelijk jaloers op jou/jullie maar ben ook erg blij!

@ allemaal: gister laatste tablet provera gehad en nu wachten tot ik ongesteld word..en dan aan de clomid..hopelijk gaat het allemaal beetje snel, des te eerder kan ik hormonen gaan spuiten (geloof namelijk niet dat ik ook nog op 3x50 ga reageren)

Ik ben de laatste tijd niet echt op deze forum te vinden...denk dat het nu nog minder gaat worden (niet om jouw mama2be) maar de gespreksonderwerpen zullen hier nu snel over het zwanger zijn gaan...denk niet dat ik dat ga trekken!
Maar goed, zal het wel blijven proveren!

Liefs!!! xx

@mama2be: Wees niet bezwaard! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ben wel ongeloofelijk jaloers op jou/jullie maar ben ook erg blij!

@ allemaal: gister laatste tablet provera gehad en nu wachten tot ik ongesteld word..en dan aan de clomid..hopelijk gaat het allemaal beetje snel, des te eerder kan ik hormonen gaan spuiten (geloof namelijk niet dat ik ook nog op 3x50 ga reageren)

Ik ben de laatste tijd niet echt op deze forum te vinden...denk dat het nu nog minder gaat worden (niet om jouw mama2be) maar de gespreksonderwerpen zullen hier nu snel over het zwanger zijn gaan...denk niet dat ik dat ga trekken!
Maar goed, zal het wel blijven proveren!

Liefs!!! xx

@ Angel: Kan me je gevoel indenken, het is ook wel confronterend als de rest zwanger is.
Maar hoop toch stiekem dat je blijft,want ik hoop het ook zo hard voor jullie.
En dan blijf ik nog een beetje op de hoogte. Maar ik snap het wel hoor!!!

Hopelijk slaan de hormonen snel aan meid, want ik gun het je ook zo uit de grond van mijn hart.

@ De rest: Hoe is het met jullie?

X

@ Angel: Kan me je gevoel indenken, het is ook wel confronterend als de rest zwanger is.
Maar hoop toch stiekem dat je blijft,want ik hoop het ook zo hard voor jullie.
En dan blijf ik nog een beetje op de hoogte. Maar ik snap het wel hoor!!!

Hopelijk slaan de hormonen snel aan meid, want ik gun het je ook zo uit de grond van mijn hart.

@ De rest: Hoe is het met jullie?

X

@ iedereen: heb even nieuwe topic aangemaakt, staan we weer op 1

xxx

Terug
Bovenaan