Sinterklaas

nathalia heeft dus wel veel speelgoed.
eigenlijk iets te veel, want met de helft speelt ze niet eens.
soms wissel ik de speelgoed af, zodat ze in haar ogen weer nieuwe speelgoed heeft.
maar haar favoriete dingen zijn toch wel haar popjes, duplo blokjes, en alles wat herrie maakt haha
zoals de tamboerijn, de xylofoon enz.
verder staat hier in de woonkamer haar loopwagentje van pooh waar ze opeens weer helemaal verliefd op is hihi
boven in haar kamer staat nog een doos vol speelgoed en heb t 1 en ander in de berging gelegd waar ze te groot voor is geworden.
voor buiten zijn de favoriete speeltjes haar poppenwagen en haar fietsje en de princessen bal.
in bad heeft ze ook speeltjes en in bedje liggen een paar knuffels en knuffie, zonder die knuffel gaat ze niet slapen.

wij geven soms tussendoor ook wel een speeltje maar t meeste krijgt ze van mn familie.

liefs, do

Tja ik moet toegeven dat ik Jasmijn wel regelmatig wat "zomaar" geef. Al voordat ik zwanger van haar was kocht ik speelgoed in de aanbieding voor mijn toekomstige kind...... hahaha. Geen grote aankopen hoor, maar een houtenpuzzeltje van de action bijvoorbeeld. Als ze ergens op uit gekeken is dan geef ik haar wat nieuws. Niet wekelijks hoor, maar 1 x in de maand, hooguit. Hierdoor heeft ze wel veel speelgoed. Maar het merendeel is van die kleine dingen. Boekjes, puzzeltje, blokken. Verder heeft ze een loopkar, een poppenwagen, een loopfiets en een keukentje. Allemaal van hout, want ik ben niet zo van het plastic. Oh ja ze heeft ook nog aardig wat speelgoed gehad van mijn oppasadres, want die kinderen werden te groot voor dat speelgoed.
Oh en voor buiten heeft ze een zandbak (met speeltjes erin uiteraard) en een driewieler.........pppfffffff........... ze heeft dus inderdaad wel ERG veel!!!!
(en dan heb ik nog niet eens alles opgenoemd)
Misschien moet ik toch maar eens wat weg doen en niet zo groot uitpakken met Sinterklaas en kerst........

X Trudi

Het opbergen in de woonkamer is hier dus eigenlijk geen probleem, het loopfietsje staat op de curver duplo en daarnaast het hobbelpaard, de boekjes liggen in de box met het kralending en tadaa lekker netjes.
Kan er echt niet tegen als het een puinhoop is dus misschien dat er daarom weinig prullen te vinden zijn hier, hihi

liefs marina

hoi,

quinten heeft op zich ook niet veel speelgoed.
Hij heeft een aantal houten puzzels, een laatje met boeken en een laatje met degelijke plastic auto`s.
Verder heeft hij nog een mand waar houten blokken, een bak met duplo en hamertje tik in zit.

hij krijgt voor ons van sinterklaas een boerderij met dieren erbij.( intertoys voor 14,99) 71 delig!

van opa en oma krijgt hij houten muziekinstrumenten en de andere opa en oma weet ik het nog niet.

groetjes lenie

ja moeilijk hè... wij doen niet zoveel want daar snapt hij toch nog niet echt wat van. daarbij krijgt hij alweer zoveel van de familie. Die gaan zelf dingen zoeken, dus hoef niet echt een lijstje te maken.

haha, in mijn ogen geeft de familie vaak prullen, dus probeer ik altijd te stimuleren dat ze dan bijvoorbeeld geld bij elkaar leggen een iets van duplo kopen ofzo.

Liefs Marina

Moeilijk is dat he. Wij hebben er ook al over zitten nadenken.
Onze meid heeft toen ze gedoopt is een kinderwagen gekregen, maar daar is ze nog te klein voor, die blijft dus nog even op de zolder staan.
Toen ze jarig was heeft ze van onze vriendengroep een keukentje gekregen. Daar was ze nog veel te klein voor dus die staat nog op zolder.
We hebben nu maar besloten om haar met sinterklaas dat keukentje te geven. Ze snapt het nu toch nog niet. Ik vind dat nou ook niet echt een kado wat je haar tussendoor even geeft.
Dus van ons krijgt ze het keukentje en een stoel met tafeltje van de ikea. Verder nog wat kleren.

Een idee voor de opa's en oma's heb ik nog niet echt, daar moeten we nog maar eens over nadenken.

Groetjes Anne

tja vroeg??? hier staan er al heel wat kadootjes op zolder. ik spaar altijd eht hel jaar door. Jayna is dan bijna 2 alweer (15 feb) en die krijgt een elektrisch auto en duplo!! word erg veel mee gespeeld hier in huis!

succes!!

wendy

Terug
Bovenaan