Sita en Annie!!

Hey annie

Mijn ventje heeft gisteren zijn zaad terug moeten inleveren en donderdag krijgen we de uitslag, en dan zullen we al meer weten. Ik hoop een beetje dat het tenminste goed genoeg is voor UIU. Ik heb het met mijn ventje over die mogelijkheid gehad. En eerst wilde hij er niet echt over praten omdat hij eerst de testen af wilde wachten, maar toen ik er een tweede keer over begon, zei hij dat als dat mogelijk was,dat dat dan een goede oplossing zou zijn om geen negen maanden te hoeven wachten. Nu hoop ik alleen dat het zaad daar goed genoeg voor is. Maar ik hou je op de hoogte.

Hoe gaat het nu met jou?
Alvast heel veel knuffels van sita    

Hey annie,
nog eventjes dit, bedankt voor je reactie op lieselotje bij het topic "wat vind je hiervan". Ik voelde me echt gesteund. Ik snap niet waarom ze wel hier lezen en meevolgen en er de goeie dingen uithalen, maar dan niet de mensen kunnen steunen die het moeilijk hebben. En dan bedoel ik niet enkel de mensen die medische problemen hebben, maar ook die mensen die medisch gezien helemaal in orde zijn en toch moeilijk zwanger raken. Die hebben het volgens mij ook moeilijk, want voor hen is er niet echt een aanwijsbare reden. En die hebben onze steun ook nodig. En die moeten ook hun hart eens kunnen luchten. Maar ik denk dat jij me wel snapt.
Alvast heel veel knuffels van mij      

Hoi Sita,

Leuke verjaardag gehad??
Spannend hoor dat je donderdag al de uitslag krijg! Ik zal aan jullie denken!
Met mij gaat het wel. Ben erg druk moet veel werken!
Ik was sinds gister niet meer ongesteld maar vanmiddag begon het weer van voor af aan. Heel vreemd dus! We zien het wel!
Ik ben ook begonnen met die teunisbloemcapsules. Ben benieuwd of er nu een regelmatige cyclus komt!
Ik heb vol verbazing de topic van liselotje gelezen. Zoals je kan zien heb ik er ook op gereageerd. Jij ook zag ik!
Ik snap wel dat sommige meiden er inderdaad te krampachtig mee omgaan, maar ik vond het hoofdzakelijk een raar verhaal!
Ze begint nu ook te stangen en dat heb ik haar ook gezegd. Beetje jammer dat dit op zo'n forum moet!

Tot snel,

Liefs Annie

Hahaha, Je reageerde op hetzelfde moment als ik !!!!!!

Ik vind dat je helemaal gelijk hebt!!

xxx annie

Hey annie ik had ook net zoiets aan jou geschreven, ga maar eens twee blokjes naar boven. Dan zie je het wel, net boven het jouwe.
Heel veel knuffels    

Hey Annie

Hoe gaat het nu met jou? Hier is alles nog een beetje hetzelfde, we gingen vandaag de uitslag van de tweede test krijgen, maar we moeten dinsdag terugkomen. Ik hoop dat dit geen slecht voorteken is. Ik ga volgende week ook bloed laten prikken om mijn bloedwaarden te bepalen, om te zien of mijn dosis schildklierhormoon aangepast moet worden. Dus nog maar eens afwachten, en terwijl moeten ook mijn rd eraan komen. Dus alle stress bij elkaar.

Nog eventjes dit. Weet je nog die topic van liselotje. Weet je wat ik erg vind. Marillyn heeft ook zo'n topic gehad, maar zij heeft zich van het begin en ook nu steeds geexcuseerd voor het feit dat haar uitspraken mensen kwetsten. Ze heeft al zo vaak sorry moeten zeggen en ik vond ook dat zij bijlange na niet zo cru was als liselotje. ik vind het een beetje erg voor haar, want ik denk dat ze zich nu heel onwelkom voelt. En ik heb het gevoel dat ze echt spijt heeft dat het allemaal een beetje verkeerd uitgedraaid is. Maar zij heeft ook nooit persoonlijk iemand aangevallen. Ik hoop dat niemand meer zo'n zwaar beladen topic start. En ik hoop dat marillyn zich alsnog goed kan voelen hier.

Hoe gaat het nu met jou?  

heel veel knuffels Sita    

Hey lieve Sita,

Met mij gaat het niet zo lekker. Daarom heb ik besloten om voorlopig afstand te nemen hier.
Ik heb er een aparte topic voor geopend.
Ik hoop niet dat je dit egoistich van me vind.

Ik wil dat je weet dat ik aan je denk! Ik zal je zo nu en dan blijven volgen hier!!

Ik hoop dat het jullie lukt om zwanger te worden en dat de uitslagen allemaal helemaal goed zijn!

hele dikke knuffel Annie

Terug
Bovenaan