Sita en Annie!!

Hai Annie1, sorry dat ik in jullie onderonsje onderbreek.

Maar ik kom uit dezelfde omgeving als jij.

Heb hetzelfde meegemaakt.....met dank aan onze exen.
Weet alleen niet hoe lang ik met die infectie heb rondgelopen en hoe ernstig ie was.....we (mijn huidige vriend en ik) zijn pas sinds eind november gestopt met de pil (hebben het een maandje gelaten voor wat het is dus we zijn nu eigenlijk pas voor ronde 3 bezig)

Maar ben net als jij als de dood dat niet lukt hierdoor.........wordt gewoonweg gek van onzekerheid.

Hey Annie

Ik ga je echt zo hard missen....    

maar ik wens je heel veel geluk, en hoop dat je heel snel zwanger wordt.

Heel veel liefs, sita

Hey annie
Bedankt voor de gelukwensen.
Hoe gaat het met jou? Hou je het een beetje vol? Ik moet zeggen dat ik een beetje een dubbel gevoel heb. Ik ben heel blij dat ik zwanger ben, maar vind het erg dat jij nog niet mee kan. Nu moet ik wel zeggen dat mijn zorgen nog niet over zijn, want ik ben gisteren te weten gekomen dat ik zwanger ben, en vandaag had ik vanmorgen een beetje bloedverlies. Ik moest poepen, en moest nogal hard persen (sorry voor de details) en toen ik afveegde zat er bloed bij op. Ik hoopte eerst dat het van vanachter kwam, maar het kwam wel degelijk van mijn vagina. Het waren maar twee vegen, en sindsdien, '4 uur geleden' , heb ik geen bloed meer verloren. Ik weet dat het van mijn vagina kan zijn, en niet van mijn baarmoeder, vanwege de adertjes die nu makkelijker barsten, maar het kan ook slecht nieuws zijn. Zoals bij daantje. Die was drie dagen langer zwanger, en die had gisteren ook rozig bloedverlies, en vandaag een miskraam.Dat moet echt vreselijk zijn.  Daar maak ik me wel zorgen over. Ik zal blij zijn als we een paar dagen verder zijn en ik mijn eerste bezoek aan de gyn heb gehad. Dan weet ik gelukkig of het er goed uitziet. Tot dan vertellen we het nog niet aan de familie. We wachten eerst dat eerste bezoek af. Met mijn medische geschiedenis zou dat vrij snel moeten zijn. We zien wel.
Ik hou je in ieder geval op de hoogte, ik mis je wel.
Ik hoop echt dat met jou alles goed gaat.
Heel veel knuffels en ik denk aan je    

Hey Sita,

hier ben ik weer even!
Hoe   is het nu met je? Ik las dat je een aantal onderzoeken krijgt. Dat moet wel een fijn gevoel zijn of niet?
Kun je het een beetje een plaatsje geven? Heb je veel steun aan je mannetje?

Nou ik ben na 22 dagen alweer ongesteld geworden dus dat schiet ook allemaal weer lekker op! Het geeft me wel wat meer rust om er niet de hele dag mee bezig te zijn. Maar de teleurstelling was toch wel erg aanwezig toen ik ongesteld werd. Volgende menstruatie ga ik wee tempen en mischien dan toch maar weer een  keer naar de huisarts. Verder hebben mijn man en ik met elkaar afgeproken dat als we aan het eind van dit jaar nog niet zwanger zijn we verdere stappen richting het ziekenhuis gaan nemen!
Ik hoop dat dit niet nodig zal zijn!!

hou je taai he!!

Liefs annie

Hey Annie

Hey meid, sorry dat ik niet gereageerd heb. Ik was wel een paar keer gaan zoeken. Ik heb je echt gemist.
Ik zie dat je terug vaker op het forum komt. Ik ben blij dat je terug bent. Ik ben na de mk ook terug aan het tempen, maar het is allemaal heel raar. Dan denk ik dat ik mijn eisprong heb, maar temp blijft laag, dan heb ik de spotting een paar uur, maar temp blijft laag. Nu weet ik het niet meer hoor. Ik denk dat mijn lichaam toch een beetje in de war is. Ik zal er maar niet op rekenen dat ik dadelijk terug zwanger ben. Want anders ben ik terug teleurgesteld. Ik vind het goed dat je jezelf de tijd geeft om zwanger te raken, zodat je niet teveel druk op jezelf legt. Mijn testen zijn afgenomen, en waarschijnlijk gaan we woensdag of zo naar de gyn voor de uitslag. Ik laat het je wel weten.
tot snel he. Heel veel knuffels van sita. XXXX

Hey Sita,

hoe is het nu met je??
Het zal heel goed kunnen hoor dat je cyclus in de war is door die miskraam.
Heb je het al wel een beetje kunnen verwerken? Kun je er goed met je man over praten?
Dus morgen krijg je ws de uitslag?! Spannend, ik lees het hier wel he!!

Met mij alles goed. Ben idd wat meer op het forum maar dan vooral met kb80. Ze heeft zoals je kunt lezen hetzelfde meegemaakt als ik. Moet zeggen dat t best prettig is om hierover ervaringen uit te wisselen. Verder ben ik niet aan   het tempen. Ik reken ook niet mn vruchtbare dagen uit. Ik heb nu even zoiets van; t komt als t komt!

Nou ga even snel verder lezen en dan lekker naar bedje!!!

Tot snel,

Liefs @nnie

Hey Annie
ik heb inderdaad mijn uitslag gehad, alle testen kwamen negatief terug, wat dus goed nieuws is. Mijn cyclus is helemaal in de war, ik heb al een hele tijd dezelfde temp, en vandaag ging die omlaag, maar ik heb mijn ei nog niet gehad, of dat denk ik toch niet. Misschien is het wel een teken dat mijn ei komt. Ik weet het allemaal niet meer. Ik heb het nog heel moeilijk met het verlies, maar dat is niet wat de mensen willen horen, dus zwijg ik. De enige die me blijft troosten is mijn ventje. Ik heb veel respect voor je, dat je het een beetje uit je hoofd kunt zetten. Ik wou dat ik dat ook kon. Het wil nog niet zo goed lukken, maar ik blijf proberen. Nog een week en dan komen alle toeristen weer, misschien dat het dan beter gaat.
Nou, ik wens je heel veel succes.
En ik hou je op de hoogte
Heel veel knuffels, sita

Terug
Bovenaan