Hoi,
Nee joh is niet onbeschoft.Op 4-10-2005 ben ik bevallen van ons eerste meisje Nouk precies op de uitgerekende datum.Vier uur na de bevalling kwamen ze erachter dat het niet goed ging met ons Nouk,ze had een ernstige hartafwijking(erfelijk) en is toen meteen overgebracht naar het Sophia en daar hebben ze echt heel erg hun best gedaan voor ons meisje,maar dat heeft niet mogen baten.We zijn gelukkig constant bij haar geweest en we missen ons Nouk heel erg.Ik ben heel snel weer zwanger geworden(gelukkig) en we zijn heeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij met ons Tess,hoewel het heel vaak heel erg dubbel is.Maar ze is echt men lichtje,ik denk dat ik zonder haar nooit meer echt gelukkig zou zijn geworden.De zwangerschap was wel heel spannend en we stonden ook onder scherpe controle in het Erasmus ziekenhuis en bij een geniticus,want we hadden een 25%kans op herhaling.Tess heeft geen hartafwijking,maar staat wel onder controle voor alle zekerheid.Het is eigenlijk een heel lang verhaal dat ik nu heel beknopt vertel.Bedankt voor je belangstelling,niet iedereen durft ernaar te vragen.
Groetjes Kitty en Tess.