skitje

Nou geniet maar lekker van Tess want je hebt een prachtige dochter.

Liefs sandra en een natte kwijlkus van Tess

Hoi,

Sandra bedankt voor je belangstelling en jij natuurlijk ook lekker genieten van je kindjes.

Dikke kus Kitty en Tess.

Hoi skitje,

Ik had het idd ook gezien bij een andere topic. En ik twijfelde heel erg of ik er naar zou vragen. Maar ik ben dus 1 van die mensen die dat niet durfde, sorry! Ik ben dan bang dat ik de verkeerde vragen stel ofzo.

Ik wil eigenlijk even zeggen dat ik het heel erg vind voor jullie dat jullie Nouk hebben verloren! Ik kan me er geen voorstelling van maken hoeveel pijn dat moet doen, maar het lijkt me inderdaad het ergste wat je als ouders kunt meemaken.

En inderdaad, wat een spannende zwangerschap moeten jullie nu gehad hebben zeg! Wat fijn dat  Tess  helemaal gezond is! Geniet ervan!

Liefs Annemarie

Hoi,

Is niet erg hoor Annemarie,leuk dat je reageert.Ik zou het zelf ook moeilijk vinden denk ik.Ik twijfelde eerst of ik zou reageren op die topic,maar ik dacht "laat ik het maar doen,want ons Nouk hoort er helemaal bij".Niet dat ik nu zo mee te koop loop,maar ik ga het ook niet onder stoelen en banken steken.In ieder geval bedankt.

Groetjes Kitty en Tess.

hoi Kitty,
ik lees je verhaal nu voor het eerst en schrok er erg van, wat moet dat een vreselijke tijd voor jullie zijn geweest. Maar ik weet zeker dat Nouk op jullie en Tess neerkijkt en ontzettend trots op jullie is!!!
liefs Stephanie

Terug
Bovenaan