Slaap- én Babykamer (veel foto's)

Hoi Mama's,

Op verzoek van Susan hier de foto's van Gwen haar kamertje én natuurlijk de (nieuwe) kamer van Kay. Al slaapt Kay nu al een dik jaar op de zolder, haha..  

Misschien is het wel leuk om allemaal eens onze gave kamertjes te showen!!
Vind ik leuk!!

Dit is Gwen's lieve kamertje;

En hier de (krokodillen-) slaapkamer van Kay:

(Wat hij hier goed luchtballonnen kan kijken he hahaha..)

Zo,.. geloof dat je er nu wel een goed beeld van hebt of niet Susan hahaha!!
Dat was me wel effe een werk die stippen bij Kay op de kamer. Heb ze gemaakt met behulp van een waxinelichthouder (tegen de muur aan gezet), potloodrand er omheen en dan er omheen verven whahahhaa.. Had er op t laatst een bochel van! Verder ben ik erg blij met beide kamertjes. Alleen zijn we nog aan het wachten op  de leuke treintafel (met houten treintjes etc) voor Kay. Kan hij lekker spelen op zijn kamer..

Mag ik ook even bij jullie binnen kijken???

Liefs,
Esmé mv Kay en Gwen

Wauw......

Wat slapen die kindjes van jou in koningskamertjes zeg!! Die kleuren op de kamer van Gwen zijn echt prachtig en de krokodillenkamer van Kay is helemaal stoer en toch lief.

En inderdaad: wat een werk, die stippen!!!! Held!

Bij mij zijn de kamers lang zo spectaculair niet, maar ik zal eens gaan fotograferen.

Groetjes
Susan

ps en ben natuurlijk ook benieuwd naar andere kamers (misschien kan ik nog wat inspiratie opdoen)!

Ik vind het kamertje van Gwen erg sfeervol! En als Lydia de kamer van Kay zou zien zou ze wildenthousiast worden van de alligators!
Lydia heeft een oud-Hollandse kamer: roodwitgeruit met Delftsblauwe accenten maar vooral niet te overdadig.

De indeling is inmiddels wel iets veranderd, maar de meubels en accessoires niet.

Bed:

Dat was even een verkeerde muisklik, klikte per ongeluk op reageer terwijl ik nog niet klaar was... Dus hier de rest van haar kamer:

Kastje:

Met opbergzak eronder:

In deze stof heb ik inmiddels ook nog een leuk kussen.

De meubels:

Delfts Blauw kastje (achterwand beplakt met reliefbehang, wat inmiddels ook aan weerszijden van het raampje boven de deur zit)

Bureau:

En de speelgoedkasten (hoofdzakelijk Playmobil op haar kamer)

En wij zijn ook benieuwd naar alle andere kamertjes!

Wow Esmé! Gewelig die kamers! Ga je opgeven voor At home for kids!!!! SUPER!! Morgen gaan wij de meubeltjes van Thomas ophalen bij saartjeprum. Dan krijgt hij eindelijk een groot bed (mama moet wel even slikken) Ik hoop dat volgende week de jaloezieen hangen (heb zulke mooie uitgezocht) En dan hard aan de baby kamer werken en dan zal ik het resultaat laten zien.

Terug
Bovenaan