Slaap- én Babykamer (veel foto's)

@ Esther,

Ik heb de lampen etc van Gwen ook  bij  Saartje Prum gekocht hahahaha.. geweldige spullen hebben ze hè!!

@ Riannet

Leuk kamertje heeft lydia, vooral haar bed met beddengoed vind ik érg leuk!

@ Iedereen

bedankt voor jullie complimenten,..

Dank je! Bed hebben we bij het Babypark gekocht, dekbedden zijn oa bij Wehkamp en beddenwinkels te koop. De oudhollandse stijl is helemaal in tegenwoordig en ik vind het gewoon onwijs leuk voor zo'n kleine meid! Ze is zelf helemaal weg van haar kamer, vooral van de vd kussende kindjes in DElfts blauw, en zo heeft ze toch een leuke kamer zonder dat alle wanden roze moeten zijn

Wow wat een super kamer hebben jullie kids zeg, daar zit echt een enorme hoeveelheid tijd en creat bea in.....
Vond onze kamer eigenlijk best geslaagd, maar wel gewoontjes als ik dit zie!
ik kan zo even geen foto van het eind resultaat vinden, maar zo was het in november nog haha

Maar m`n complimenten voor jullie kamers!

Liefs wen

wat een leuke sfeervolle kamertjes !!
echt super leuk

onze foto's komen binnenkort.. we gaan komende weken druk aan de klus.. annique krijgt een nieuwe kamer en de babykamer wordt aangepakt.
dus foto's hebben jullie nog tegoed

groetjes

supergaaf hoor!.helemaal mijn smaak.ik zal ook eens wat foto's gaan maken.hopelijk vindt ik dan de tijd om ze er op te zetten haha.
Die van Mila s in ieder geval diep  paars met wit en fuchsia accenten en aankomende zoon groen met zilver/grijs.een muur is metallic zilver grijs,echt gaaf.
leuk ook om de kamertjes vd rest te zien.

Hoi,

Kamertjes showen, altijd leuk!

Dit is Chelsey der kamertje, hij is niet echt groot, maar ik vind hem super schattig!!

En dit is Kyano zijn kamertje. Ik heb alleen nog maar een foto van zijn muur, we hebben zijn naam met graffiti op de muur laten spuiten. Let niet op de rommel, deze foto is van mijn kraamtijd en dat waren de kadootjes, hihi.

En nog een foto van mijn kanjers!!

Wil ook even zeggen dat ik jullie kamertjes super vind!!

Groetjes Elise mv Chelsey en Kyano

Terug
Bovenaan