Slaap- én Babykamer (veel foto's)

wat een leuke kamertjes zeg.

Ik heb vorig jaar het kamertje van Tess opgeknapt, vind hem nog steeds helemaal gaaf.

De kamer van Nick krijgt dit najaar een opknapbeurt maar we hebben laatst al wel een heel gaaf bed gekocht.

Wat een gave kamertjes allemaal!! Good job!

@ Elise

Die wand met de naam Thomas is écht héél gaaf!! Super strak, echt mijn smaak!

@ Joy23

Vind het behang van dochterlief ontzettend gaaf! Héél lief (prinsessen-)kamertje zeg!
Ben "bang" dat wij er tzt ook aan moeten geloven whahhaha..

@ Nicktess

Die stoel van Tess blijft een prachtig meubelstuk, waanzinnig!! En dat bed van Nick,.. Pff.. zou het zelf nog wel willen hebben hahahhaa.. stoer hoor met zo'n huisje eronder!

Wie volgt??!!

Esmee,

Die kist op Kay's kamer is toch van Lief! ?
Of heb je die zelf gemaakt of laten maken?

Vind m echt heel stoer! Ben zelf helemaal gek op het merk Lief!

Groetjes Elise.

Waaaaauw! esmee wat een ontzettend leuke kamertjes!! Hier heb je je toch wel op uitgeleefd!!

helemaal mijn smaak! onze kamertjes zijn niks veranderd, maar die van Tess ga ik pimpen in de stijl van de kamer met die oudroze spulletjes!! Helemaal Lief!

Liefs Lonneke
,

ik kijk of ik nog ff nieuwe foto's maak van de kamertjes!

Waaaaauw! esmee wat een ontzettend leuke kamertjes!! Hier heb je je toch wel op uitgeleefd!!

helemaal mijn smaak! onze kamertjes zijn niks veranderd, maar die van Tess ga ik pimpen in de stijl van de kamer met die oudroze spulletjes!! Helemaal Lief!

Liefs Lonneke
,

ik kijk of ik nog ff nieuwe foto's maak van de kamertjes!

Wow Esmé, echt leuke kamers! Ik was net ook al aan het zoeken voor foto's van onze kamers maar kan ze niet vinden. Zal straks een paar foto's maken.

Iedereen trouwens erg creatief! Ik ben meer van het bestellen op internet...haha.

Groetjes,
Patty

...omdat het zo leuk is om binnen te kijken bij een ander, zal ik niet achter blijven met de kinderkamers:

... en lang leve de Hemnes serie van Ikea ;-) Waar ik overigens andere knoppen op heb gezet om het toch een beetje een eigen karakter te geven.

Terug
Bovenaan