Slaaprecord..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Kay had vandaag toch wel een écht slaaprecord!!
Vanmorgen om 08:00 uur zijn papfles en meteen terug het bedje in, begint hij pas rond 11:30 uur een beetje te brabbelen..
Loop ik zijn kamertje op ligt hij op zijn zij, steekt zijn arm in de lucht en zwaait naar me al lachend hahaha..

Schijnbaar had hij de slaap net zo hard nodig als zijn mama!! Hahaha..

Slapen jullie kleintjes ook wel eens een gat in de dag?

Esmé mv Kay

Lekker hè. Dean slaapt regelmatig uit. Net als papa en mama, alsof hij dat weet. Vorige week ging hij om 20.00 uur naar bed en was hij  pas om 11 uur wakker de volgende morgen wakker. Heerlijk. Ook als hij wakker wordt kan hij lekker in z'n bedje brabbelen of spelen. Wat een luxe.

Groetjes,
Nelly.

Hoi,

Ja ikheb hier ook een slaperd al wordt het wel steeds minder merk ik. Yari slaapt smorgens nu nog zo'n anderhalf uur en smiddags toch al gauw 3 uur maar ja hij is hartstikke druk, racet door de kamer in de loopstoel en probeert te gaan lopen en staan enz, dus die heeft zijn slaap nog hard nodig. Ik laat m ook lekker zijn gang gaan want savonds als ie om half 8 naar bed gaat slaapt ook weer prima dus...

Maar ik zou zeggen geniet ervan zolang het kan en dan kun je zelf ook even bijtanken.

xx Elly mv Yari

hoi,
Ja ook hier wordt er regelmatig een dagje uitgeslapen!!
Maandag nog, om half 8 kreeg ze haar fles melk, ook weer gelijk het bed in (altijd na de eerste fles) en rond 10.45 begon ze weer wat te vertellen. Heerlijk want ook ik heb toen lekker uit kunnen slapen!!

Ik zou zeggen lekker genieten van zo'n dagen!!

groetjes pally

Mmm hoe krijgen jullie dat voor elkaar?? Ivar is zelden later dan half 8 wakker, en ik leg hem bijna nooit direct terug in bed want dan slaapt ie toch niet...

Wel een luxe hoor dames!

Ja, hier nog een klein slaapkopje.

Marin slaapt echt nog heel veel vind ik.

Elke ochtend is ze om 7 uur wakker. Dan gaat ze er meestal om 9 uur weer in en moet ik haar vaak om kwart voor 12 wakker maken.

En s middags slaapt ze ook altijd minstens 2 uur.

Nou, hier kan ik niet over meepraten.
Wieteke slaapt 's nachts niet eens door, laat staan dat ze uitslaapt 's morgens.....
Overdag slaapt ze nog 1 keer en dit is gelukkig wel vaak een lange ruk van ruim 2 uur.
Geniet van zulke slaapkopjes zou ik zeggen.
Lijkt me heerlijk om zelf ook weer eens bij te kunnen slapen.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Terug
Bovenaan