Slaaprecord..

iris gaat er savonds om half 10 in en wordt meestal tussen 10 uur en 11 smorgens wakker.
we 3 a 4 keer snachts deze week 2 keer niet.
dit komt door de spreidbeugel. dan kan ze niet liggen zoals ze wilte en moeten we effe helpen daarna slaapt ze weer verder. overdag slaapt ze of 2 keer 2 uur of een keer 2 uur. ligt er aan wat ze doet als ze wakker is.
groetjes petra

Kay ligt er al om 18:30 a 19:00 uur in s'avonds en slaapt dan tot 19:30 uur. Na zijn papfles gaat hij altijd meteen terug naar bedje en slaapt dan tot ongeveer 09:30 uur..

Ben dit dus ook niet echt gewend hoor!!

Mazzelaars... of vinden jullie 5.30 - 06.00 uur ook uitslapen?????
Gelukkig moet ik toch altijd rond 6.15 uur uit bed i.v.m werk, maar toch. Uitslapen betekent hier, 7.30, langer heeft ie nog nooit uitgeslapen. Behalve als hij ziek is.
Wel gaat hij 's ochtends en 's middags nog naar bed, en dan slaapt hij soms ook flink. Hij gaat 's avonds tussen 19.00 en 19.30 uur naar bed, later naar bed, betekent helaas niet later uit bed.
Ach ja, ik heb me er allang bij neergelegd, dat is het enige wat je kunt doen natuurlijk.
Groetjes, Noortje mv Skip en alweer 16 weken zwanger.

Nou lekker hoor!! Hier slaapt Jamie echt niet uit. Hij wordt rond half 8 wakker en dan blijft hij ook wel eventjes wakker. Ik hoef hem echt niet terug op bed te leggen. Dan heb ik ruzie denk ik haha.

Gr. natasja mv Jamie

Renske slaapt tot hooguit half acht en dan gaat ze rond tien uur weer, eerder hoef ik haar niet in bed te leggen, dan slaapt ze 1,5 uur en dan 's middags rond 2 uur weer 1,5 uur. Ze gaat 's avonds tussen 18.30 en 19.00 naar bed

Wel lekker zeg zo'n uitslaapkind, heerlijk

hahaha....

miss kan Kay Yoëll leren slapen....hier gaat het dus nog altijd niet goed......ook `s nachts nog steeds een drama....

hopelijk komen we er snel achter waar het door komt dat ie `s nachts huilend wakker word

maar geniet lekker van die lange slaappies zeg....heerlijk lijkt me dat

liefs denise

Slapen jullie kleintjes ook wel eens een gat in de dag?

Yeah, I wish!
Nee hoor hier niet! Slapen van half 8 tot 7 uur is tegenwoordig al een luxe (was tot 6 uur toen er nog duiven woonden in de boom aan Julian's slaapkamer). En smiddags hooguit 2,5, heel soms 3 uur.
Meneer vocht vanaf het begin al tegen zijn vermoeidheid, wil gewoon alles meemaken. Een pluk de dag typje zeg maar, hahaha!

Ellen mv Julian

Ja absoluut! Heb hier echt een doornroosje!
Zeker na haar verjaardag vorige week. Ik kan en kon haar altijd al na de eerste voeding terug in bed leggen waarna ze weer tot half 10-10 uur slaapt. Maar in de afgelopen week was het zelfs 2 keer nog véél langer! Een keer tot half 12 en een keer tot half 1! Ze begint haar tweede levensjaar dus vooral slapend! Maar ook de rest van de dag kan ik haar altijd na 2 uurtjes wakker te zijn geweest, zo weer in bed leggen en dan slaapt ze weer zo'n 2 uur. Echt een doornroosje dus. Gelukkig hier geen bedproblemen dus! (Maar ze slaapt wel meestal nog in de bakerzak, echt ideaal ding!)

Groetjes Marloes mv Marly

Terug
Bovenaan