Slaaprecord..

Helaas.... ik ben niet gezegend met slaapkindjes.

Siebe wordt meestal rond 7-7.30 uur wakker en gaat dan pas rond 12-12.30 uur naar bed. Met veel pijn en moeite slaapt hij dan 2 uurtjes, maar ook wel eens 1,5 uur en zelden 2,5 uur. Rond 19 uur ligt hij er weer in.

Met een beetje pech gaat hij zijn broer achterna die al 2 maanden vóór zijn tweede verjaardag besloot dat hij 's middags niet meer hoefde te slapen!!!! En het dus ook nooit meer gedaan heeft. GRMPFFFF!!!

Nou ja, we zullen het zien!! De tijd zal het leren.

Groetjes Fonske.

Hier echt nooooit een gat in de dag.....

Sophie is om half 8 maximaal wakker, en gaat er dan weer in rond 12.30 uur. Ze slaapt dan een uur of 2 en is dan weer wakker tot half 8.

Gijs daarentegen was een echte slaapkop, die sliep vaak tot half negen rond deze leeftijd en dan nog makkelijk 3 uur tussen de middag. Hij heeft 's middags geslapen tot een week of 3 geleden (nog 1,5 uur). Maar aangezien hij 's avonds niet meer wilde slapen, zijn we daar maar eens mee gestopt. Hij is nu ruim 3,5. Dat zie ik Sophie nog niet doen tegen die tijd haha.

Groetjes
Susan

Mila gaat rond half 8 naar bed en tegen 8.00 staan we op.
Meestal is ze dan net wakker of wakker aan het worden.
Ik vindt het ook wel fijn om een beetje ritme te hebben.
Tegen half 11 wordt ze echt weer moe en slaapt ze meestal tot 12.00
s,middags slaapt ze meestal nog een uurtje,soms iets langer.
maar niet echt spectaculair hier,mag best hoor van mij haha
lekker hoor.groetjes piewie mv Mila

WHATTTTTTTTTTT!!!!!??????? halluf twaaluf  

Ja, we hadden wel een slaaprecord van de week: het was kwart over VIJF smorgens en meneer vond dat ie wel uitgeslapen was, whoeaaaaa....

De enige dag dat Linde echt veel slaapt in op donderdag, op woensdag gaat ze naar het kdv en dan moet ze op donderdag echt even bijslapen.
Heerlijk want ik werk op dinsdag en woensdag en kan dan dus ook een beetje relaxen.
Roos blijft over op school dus tegen drie-en hoeven we pas weer actief te worden.

groetjes Daniëlle.

GAAAAAP! We slapen  van 19:30 tot 8:00 uur.
Tessa sliep overdag ook  altijd nog van 9:30 tot 11:00 en van 13:30 tot 16:00, maar nu wil ze echt sóchtends niet meer slapen. Dus nu gaat ze na de boterham (12:00) naar bed en slaapt ze meestal tot 14:30.
GAAAAP, is het al 19:30 uur? (ben niet vooruit te branden vandaag)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan