slaapritueel

18.45 naar boven. In bad. Dan in bed van pappa en mamma nog een fles pap.
Tanden poetsen en slapen. (rond 19.00)
Niet te ingewikkeld, we hebben al genoeg gespeeld vandaag!
Liefs Nelleke

Lorenzo naar bed gaat hier vrij simpel
wij eten om 17.00 en daarna gaat Lorenzo
sesamstraat kijken en nog wat spelen
hij gaat om de dag onder de douche in het weekend
mag hij in bad
en om 19.00 is het slapen gewoon pyama tandjes poetsen
in de slaapzak en hup in bed welterusten zoentje speeldoosje
aan en slapen maar
als ik verhaaltjes ga voorlezen of zingen dan gaat meneer staan
dansen en gek doen en komt er van slapen niets meer

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Leuk om te lezen! Bij ons is het ook vrij simpel. Na het eten spelen we nog even en dan gaan we rond 18.30 uur in bad/douche (net hoe het uitkomt).
Dan zijn we rond 19.00 uur weer beneden en is papa ook thuis. Even nog een klein flesje en dan naar boven. Even tandjes poetsen, hup slaapzak aan  en  een paar kusjes en dan zwaaien! En dan gaat het licht uit en slapen maar...

Nynke is een hele goede slaper (klop het meteen af...) dus ze gaat altijd meteen slapen.

Groetjes,
Patty mv Nynke

Zeker leuk om te lezen allemaal!
Hier gaan we meestal pas rond half 7 eten... Daarna nog rustig even met papa spelen (nou ja, rustig meestal niet....) EN dan naar boven met papa. Die kleedt Stef dan uit (met een hoop gein) en intussen kom ik naar boven met een klein flesje melk. Ze gaan dan samen zitten. Papa leest een verhaaltje voor en Stef drinkt zijn flesje. Dan pak ik hem over, knuffel nog even en keg hem in bed. Nog een heleboel keer slaap lekker zeggen en dan gaat hij vrij snel lekker slapen.

In bad enzo doen we eigenlijk altijd 's ochtends, na een nacht met zo'n vieze luier.....

Liefs Annet

Mila gaat al vaak voor het eten onder de douce of in bad,anders is ze te moe en het is ook handiger omdat ik in de middagdienst alleen met haar ben.
We eten meestal rondt half 6,als ik werk eet ikzelf later.
Soms wordt ze s,morgens alleen met een washandje gewassen,want ik wil haar gevoelige huid een beetje sparen.
Na het eten mag gaat ze stoeien op de bank,vaak met papa en als papa er niet is gezellig met mij.soms een boekje.
Mila is om zeven uur echt moe en meestal gaan we om kwart voor zeven naar boven.
Als ik werk wel wat later.
Tandjes poetsen,evt schone luier aan en slaapzak aan.
dan zeg ik altijd dat we gaan dansen en dan weet ze precies wat ik bedoel.
We hebben z,on projector met muziek.
Ze doet het muziekje dan al na en ik heb Mila dan vast tegen me aan en dans een beetje met haar rond.
Dan leg ik haar erin,zeg haar weltrusten,heel veel kusjes enz en dan slaapt ze zo goed als gelijk.
Onze pop an dan s,morgens tot half negen slapen.heerlijk!
groetjes piewie.

oja,Mila drinkt zelf voor het slapen nog een klein flesje melk.

Hier rond 16.30 eten,rond 18.30 badje en dan sesamstraat kijken(opgenomen) daarna flesje melk en hup na bedje...
groetjes gaby

Annique gaat rond 18u in badje..
Als ze klaar is krijgt ze beneden nog vaak een koekje met sap en dan lezen we haar voor.
Of ze leest zelf. hahaha wil niet altijd worden voorgelezen.
En dan rond 18.45 brengen we dr lekker naar bed.
Kusje Knuffel.. muziekdoosje aan en dan lekker slapen..

liefs sandra

Terug
Bovenaan