slaapschema baby?

Hoi,

Ik hanteer sinds hij negen week oud is ook een schema. Want als wij hem niet te slapen legde in zijn bedje, bleef hij gewoon wakker. Slapen wilde hij alleen maar bij ons in de armen. Best gezellig maar je kunt helmaal niks meer. Hij raakte zo oververmoeid dat we zijn gaan inbakeren. Hij huilde de eerste dag wel veel. maar dag twee ging hij lief slapen. Vooral het ritme is belangrijk, zodat hij weet waar hij aan toe is. Dus slapen, verschonen, fles, even spelen en bij de eerste tekenen van vermoeidheid naar bed. Hij is nu 4 maand en slaapt als een zonnetje. Hij gaat nu ook niet direct huilen als hij wakker is, maar lekker rondkijken en geluidjes maken.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes
 
Ik heb ook drie grote kinderen en juist daarom heb ik besloten nu eens te doen wat ik wil .
Mijn kleine ligt overdag meestal te slapen in zijn wagentje en in het begin in de box , nu zelfs soms overdag in zijn bedje als ik boven bezig ben met bv de was of strijken.
En ik moet zeggen het is een pracht kereltje , hij lacht heel veel .

Mijn andere kinderen hebben wat af gehuild pffff bloed nerveus werd ik er van en die kinderen waren negen van de tien keer helemaal over de riedel .
En maar luisteren naar iedereen leg dat kind op bed zo hoord dat ja ja iedereen deed de deur achter hun dicht en jij zat met de gebakken peren.

Neee ik geniet juist veel meer van dit kleine mannetje en wat is er nu mis mee dat je die kleine vlak bij je houd ?
Waarom moeten ze huilen en juist in hun bed ?????
Wie heeft dat uitgevonden , je moet eens kijken naar andere landen daar houden ze hun kindje juist bij hun in een doek dragen ze het de hele dag .
Wij zijn hier in het westen volgens mij de enige die zeggen op bed met dat kind , lekker na negen maanden lekker in mama's buik gewiegt te zijn in het stillen harde bed .

Nou ja iedereen zijn eigen idee .
Ik doe er niet meer aan mee , dan maar stof ramen hihihih
 
Hi laatste anoniem.

Goed hoor dat je doet wat jij wilt en waar jullie je het beste bij voelen.
Iedereen weet het altijd beter dan jij dus trek je het niet aan.

Ik ben voor het "slaap schema" en ons meisje slaapt altijd in haar eigen bed. Maar moet ook zeggen dat ze nooit huilt en als ze dat wel eens deed dan hield ik haar lekker bij me en hoor me oma nog zeggen "belachelijk dat je zo met dat kind sleept zo wil ze nooit slapen alleen." Nou geloof me door ze juist de veiligheid te geven als ze dat nodig hebben komt het helemaal goed toch.

Groetes
 
Terug
Bovenaan