slaapt ze teveel? Hoeveel die van jullie?

bedankt voor de reacties. ik voel me al een stuk geruster. Eigenlijk slaapt mijn dochtertje nog niet eens zoveel als sommige kleintjes van jullie..
Ik heb aan het cb alleen gevraagd wat normaal is, maar daarvan zeggen zij ook dat het ene kind meer slaapt dan het andere. Maar omdat ze dus zei dat sommigen al hun  ochtendslaap overslaan werd ik een beetje onzeker.
maar ben weer gerust.

hai,

Volgens mij duurt het best wel lang dat een baby een ochtendslaap overslaat.... maar goed ieder CB weer zo'n zijn eigen ideeen.

Dat jouw kleintje zo lekker slaapt is toch alleen maar prettig. Betekend gewoon dat ze tevreden is, toch??? Mijn oudste dochter heeft tot 1 jaar 's ochtends en 's middags geslapen. 's Ochtends 3 kwartier en 's middags 2 uur.

Wij zitten nu dat we niet zo goed weten wat we met dat laatste stukje van de dag moeten doen. Ze slaapt tot kwart over 3 en dan om kwart over 5 gaat ze weer naar bed tot 6 uur, maar dan om 8 uur wil ze nog niet. Maar van 15.15 tot 8 uur is wel erg lang. Ach dat gaat vanzelf wel weer een draai vinden.

Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan