slaaptip

Hoi anne,
Ik denk niet dat de reacties boos bedoeld zijn (de mijne in ieder geval niet) maar denk dat de meeste geschrokken zijn. Vaak word het gevaar niet gezien. En natuurlijk is het niet de bedoeling dat je je kind bewust in gevaar brengt. Maar het is gewoon echt niet veilig.

Het gaat er ook niet om dat je kind hem los kan maken. Maar dat ze met riem en al om kiept. Dus door zich af te zetten en haar beentjes omhoog te gooien kan ze dan om kiepen dus klappen de beentjes zeg maar richting hoofd en ligt ze dubbel.

Je denkt misschien dat kan ze nog niet maar dat is het gevaar juist. 1 omdat je het niet verwacht en 2 omdat ze alleen haar beentjes kan bewegen gaat ze andere dinge proberen.

Als je denkt dat het goed is zo prima toch ik probeer je alleen te waarschuwen maar doe wat je goed denkt.

groetjes joyce mama van Mara 7,5 maanden
 
Wat een felle reacties allemaal ik snap echt niet waarom het nou nodig is om zo aanvallend te reageren er wordt gewoon een vraag gesteld waarop iemand een reactie zou willen krijgen en niet om helemaal afgekraakt te worden.Mijn zoontje ligt sinds kort ook in zijn ledikant en woelt zichzelf ook helemaal overhoop en neen ik ga hem niet vastleggen in bed voordat ik daar weer allemaal kritiek op krijg.Ik zie ook zoveel dingen in mijn omgeving waarvan ik niet begrijp dat ouders hun kindjes hieraan blootstellen noem maar een reeks doorroken tijdens je zwangerschap,roken waar een kleine bij is,een kleine met krap 6 maanden al in een buggy zetten al gaan fieten met een kind wat net een beetje kan zitten en noem maar op en ook daar kan ik me kwaad over maken maar ik weet ook dat je als ouder weleens dingen doet waarvan je je geeneens bewust bent hoe schadelijk of riskant het is ook al zijn er altijd uitzonderingen maar daar gaat dit nu niet over.Dus laten we aub een beetje respect voor elkaar bewaren en niet direct met rotte eieren gaan gooien daar is dit forum echt niet voor bedoeld wanneer je het ergens niet mee eens bent kan dit ook op een normale manier worden verkondigd en niet zoals sommigen hier op dit forum hun mening verkondigen.Ik hoop dat ik mijn standpunt duidelijk heb kunnen maken en ik zit ook niet op bergen kritiek te wachten.Groetjes Ingrid.
 
Vorige week is er nog een kindje van 15 maanden overleden die op deze manier was vastgelegd in bed....... had inderdaad ook een koprol gemaakt en kon geen kant meer op. Ik zelf had ook net zo'n riem voor mijn zoontje gekocht maar het het ding gelijk weggegooid. Een waarschuwwing krijg je maar een keer.
 
Terug
Bovenaan