Slaaptraining HELP IK WORD GEK

Bedankt voor al jullie reacties! We zijn nogsteeds bezig. De nachten gaan oke. Overdag is vreselijk. Hij was een ontzettend vrolijk jongetje dat overdag eigenlijk niet huilde en heel goed (uren) zelf kon spelen. Sinds het slaaptrainen is hij veranderd in een monster?? Ik kan geen kant meer op. Hij wil op schoot. Hele dag. Gillen, krijsen, oververmoeid. 
Ik krijg hier een nervous breakdown van joh! Helemaal door die onzekerheid. Gaat het UBERHAUPT werken. Krijg ik mijn lieve, vrolijke mannetje nog terug? We zitten nu op dag 5. 
 
Ohja, zodra ik met hem ga wandelen slaapt hij dus direct.. waardoor ik dat bijna niet meer durf omdat ik dan denk: dan leert hij het alsnog niet...
 
Ik heb zoveel vragen en het idee dat ik bij niemand echt terecht kan. Een slaap consulent is zo takke duur... CB vind ik ook een beetje twijfelachtig.. pffff sinds de kraamtijd niet meer zo'n pittige tijd gehad
 
 
 
 
Hi Momster. Super naar zeg hij heeft duidelijk sterk behoefte aan jou bijzijn. Zet m op! Je bent zowieso een lieve moeder dat lees ik door je berichten heen en vergeet niet dat we allemaal met dezelfde problemen zitten ;)
 
Ik herken dit nog heel erg van mijn zoontje. Heel vermoeiend, maar geloof mij: het komt goed! Ik ging er vaak even bij zitten (wel een boekje ofzo dan voor jezelf pakken, want anders denkt je kindje “he gezellig, ze is er weer”). En dan even blijven zitten en dan weer weggaan. Zeggen dat je straks weer terugkomt en dat dan ook doen. 10 minuten dit, 10 minuten dat. En misschien helpt een zacht muziekje ook wel.... Succes! 
 
Ik heb met mij dochter sensus therapie gedaan met een therapeut.
Ik moest haar op bed leggen 5 minuten laten huilen dan naar haar toe gaan terug leggen als ze stond dan weer 5 minuten laten huilen en dat een uur lang en dan eruit halen.en zo werd het steeds korter tot ze zelf in slaap viel.
 
Wij hebben toen een eenpersoonbed voor onze ukkie gekocht.. er langs gelegen tot ze sliep.. we hadden het zelfde probleem als jij. Wij deden omste beurt de avonden. En langzaam aan werden de avonden weer normaal en dan ging het weer even mis maar dat was dan accepteren ? 
Wij hadden ook van alles geprobeerd maar uiteindelijk toegegeven aan haar behoefte dat wij dichtbij waren dit gaf ook minder stress bij ons!
Zelfs in de middag als oma op paste ging zij er even bij liggen tot mw sliep ? 
Och niet helemaal ideaal maar als ik nu gerug kijk ze is nu 4 jaar en slaapt ze trouwens prima was het ook wel een bijzondere periode ?
 
Terug
Bovenaan