slaapzak of dekentjes

Hallo mama's,

Ik ben benieuwd hoe jullie kindjes liggen te slapen:
Slaapzak? Combisleeper? Laken en dekentjes?
Gordijnen open of dicht?
Maar vooral wat ze aan hebben, doen jullie altijd een pyama aan of gewoon de kleren aan laten?

Mijn kind leg ik in een slaapzak (de combisleeper), maar het is wel moeilijk om de armpjes in de mouwen te doen, als hij al slaapt voordat ik hem boven breng, dan wordt hij vaak weer wakker.
Ik wil nu misschien iets anders gaan kopen, dus kan ik jullie advies goed gebruiken.
Dank jullie wel

Hoi,
Romi slaapt ook in de combi sleeper,ik vind hem toch wel ideaal.Maar armpjes in de mouwen doen,tja....ene gaat altijd snel en de andere iets stroever....Verder slaapt ze `s nachts in pyama met voetjes eraan,en `s middags in haar shirt/truitje,of met pyama broekje of zonder(zoals laatst eens op een super mooie dag)...ligt gewoon aan het weer.
groetjes gaby

Yoëll slaapt in pyjama met een dun slaapzakje, een lakentje en een enkel dekentje.
's Nachts is het rolluik helemaal gesloten en overdag is het rolluik naar beneden met de gaatjes open.

Jaimey slaapt overdag nog in zijn kleren, hij slaapt tegenwoordig nog maar 2 uurtjes
rolgordijnen omhoog en de gordijnen dicht.
In de avond in zijn pyama, slaapzak, etc en alles dicht.

gr kaat

Hoi,

Isa slaapt in een slaapzakje met lange mouwtje én onder een lakentje en dekentje (Isa heeft namelijk, na 6 maanden inbakeren, de begrenzing van strak instoppen nog wel nodig, ookal piepen haar armpjes er wel weer een keer onderuit).
Overdag met alleen haar truitje aan en 's nachts in een pyamaatje.
Gordijn (schuifgordijn op kantelraam) gaat dicht, ook overdag. Knuffeltje naast haar hoofdje, speentje in de mond....

Grtz. Poppetje71

Tessa slaapt in een slaapzak met als het kouder is een pyjama (een geheel) en anders in de slaapzak in haar truitje. Broekje moet altijd uit (van haar!) want ze wiebelt net zo lang totdat ze de broek uit heeft getrapt! Over de slaapzak gaat nog een enkel dekentje met laken. ALs we gaan kijken ligt ze lekker met haar handjes onder de dekens!
Rolluik 's avonds en 's nachts altijd dicht (babyfoon met sterretjes aan) en overdag half dicht als ze naar bed gaat.
groet
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Terug
Bovenaan