slaapzak of dekentjes

hoi hoi,

de mijne slaapt onder de lakens en een dekentje.Lekker kort opgemaakt en strak ingepakt. Hij slaapt overdag zonder broek en met rompertje en trui en 's nachts ook. We doen 's nachts een extra deken omdat het anders te fris wordt.
Hij slaapt overdag met de rolgordijnen open (behalve als de zon naar binnen schijnt). Pas bij zijn laatste flesje gaat alles dicht en is het donker.

liefs
di silva

Jasper slaapt overdag in zijn shirt (broek en sokjes uit) in een slaapzak zonder mouwen onder een dekentje wat in een dekbedovertrek zit (dit hebben we pas sinds kort, omdat hij elke keer met het laken lag te spelen, werkt prima nu). De gordijnen en rolgordijn helemaal open.
's Nachts pyjamaatje aan, zonder sokjes, in slaapzak zonder mouwen uiteraard weer en alles dicht. Een paar knuffels om hem heen en  muziekje aan van de foon. Als hij wat onrustig is dan doen we ook de sterretjes aan!

Groetjes,
Jacqueline  

arnotje slaapt overdag gewoon in zijn kleertjes die hij aan heeft meestal wel zonder sokken hij heeft een hekel aan die dingen wil nooit sokken aantrouwens en snachts gewoon in een katoenen pyamatje ook weer zonder sokken en dan in de slaapzaak zonder mouwen onder een lakentje en enkel dekentje die slaapzak trek ik hem aan omdat hij heel zn bedje rond draait hij ligt weleens met zn hoofdje bij het voeteneind met met zn voetjes bij het hoofdeind en anders denk ik dat hij het koud krijgt
als ik hem na de laatste voeding in bed leg gaan de rolluiken helemaal dicht en met de eerste voeding gaat alles lekker open en als hij dan nog even na bed gaat   blijven de gordijnen en zo gewoon lekker open
groetjes jami mv arnotje

Terug
Bovenaan