slaapzak of dekentjes

Isis ligt in een dunne slaapzak zonder mouwen, met daaronder haar t-shirtje (met lange mouwen) wat ze al aan had en zonder broekje/sokjes. Daarover een lakentje met enkele deken.   Ze is nogal warmbloedig.... heeft ze van papa.
Wij doen alleen 's-avonds / 's-nachts de gordijnen dicht, maar op het kdv doen ze overdag ook de gordijnen dicht.

Merel ligt een een slaapzak zonder mouwen. Een dekentje met een lakentje eronder die ik dan een gedeelte aan de bovenkant omklap, dan kun je leuk nog het printje van het lakentje zien!

Overdag slaapt ze in het truitje wat ze draagt die dag, broekje wel uit.
En sávonds krijgt ze een pyama aan. (2-delig, broekje/truitje)

Overdag de gordijnen beetje dicht, dus wel dat het nog wat licht blijft (ze moet wel verschil tussen dag/nacht blijven zien)
En dan sávonds alles dicht.

grappig, Stijn is geloof ik de enige die beide doet: Overdag in een dikke slaapzak (broek en sokken uit) net als op de crèche en ’s nachts met een romper en pyama onder een lakentje en een dubbele deken.
Als hij wat druk is moeten we wel controleren of ie nog onder de dekens ligt want sinds kort schuift ie zo zijn bedje door. Ook met de slaapzak maar dat maakt niet uit...

Liefs S. mamma van Stijn

Hoi..

Wij hebben Dawin 'snachts in zijn pyama in een dun slaapzakje en daarover  lakentje!(geen dekentje erin)
Overdag leg ik hem gewoon in zijn kleertjes in bedjes en heb dan de verwarming een beetje aan staan!
Hij begint ook al te snappen dat zodra we zijn pyama aan doen , in slaapzak en dan zijn laatste flesje geven dat hij daarna naar bedje toe gaat haha dan slaapt hij in zijn bedje ook direct!

Liefs bianca

Hoi!!!
Linde slaapt overdag in een dunne slaapzak met een shirtje aan + lakentje en een dekentje.
's Nachts hetzelfde maar met een extra dun dekentje eroverheen.( met pyamajasje uiteraard)
De -houten- luxaflex en de gordijntjes zijn zowel overdag als 's nacht dicht, de gordijnen zijn heel dun en laten overdag dus nog veel licht door.

groetjes Danielle.

Tieme slaapt overdag in zijn kleertjes onder een dekentje, rolgordijn open en
's nachts heeft hij zijn pyamaatje aan in een dikke slaapzak met mouwen en het
rolgordijn zit dan dicht. 's Morgens gaat hij na zijn eerste fles meteen weer naar bed
en dan heeft hij zijn pyama en slaapzak nog wel aan.

groetjes Anke

Kian slaapt altijd in z'n romper met daaroverheen het longsleeve-shirt dat hij die dag aanheeft. Ook snachts, ik zie het verschil niet tussen een piama-shirt en een longsleeve-shirt (t-shirt met lange mouwen). Dan broekje en sokken uit, in een slaapzakje zonder mouwen onder een dekentje in een dekbedhoes. (dat dekentje daarin dus he, ik prop kian niet in die dekbedhoes, hihi)
Wij hebben luxaflex en die doe ik altijd dicht.
Liefs Phira

Terug
Bovenaan