Slaapzak vaccinaties

Ik heb hier echt nog nooit van gehoord mijn kinderen hadden gewoon een slaapzak aan hoor. Er was geen enkele aanleiding voor koorts dus geen enkele aanleiding waarom de vaccinatie niet door kon gaan. Als ze al koorts hebben zou ik het inderdaad ook niet aanraden want dan kunnen ze inderdaad de warmte niet kwijt en kan de vaccinatie niet doorgaan.

Heb dit volgens mij wel gehoord bij de eerste vaccinatie. Ik heb mn zoontje in degaten gehouden, hsd geen koorts. Toch extra zetpil voor t slapengaan en alleen met rompertje ingebakerd. Snap dat t vervelend is als je kindje al onrustig slaapt. Advies gewoon gaan aanhouden als er sprake van koorts is. En af en toe controleren en kijken hoe t gaat natuurlijk. Hele nacht zonder zou ik weer niet doen bij een volgend kindje.

Klopt!! mijn zoontje krijgt 8 april zn 1e vaccinatie dan is hij 12 weken.. 
ook hij slaapt in de pacco inbakerdoek ivm heel onrustig slapen.. ik ben sinds een week bezig met overdag gewoon slapen zonder inbakeren.. zodat het volgende week niet in 1 keer vreemd is.. en ik denk maar zo!  1 nachtje met weinig slaap dan maar??? 

Terug
Bovenaan