Slaapzak....

A

Anoniem

Guest

Sophie heeft ontdekt dat de combisleeper ook uit getrokken kan worden.... Grrr, dat betekent dus een keer of 3 naar boven om 'm weer aan te trekken voordat ze gaat slapen. En ook 's avonds als ik nog even bij haar ga kijken, ligt ze half uit de slaapzak (toch nog wat fris voor)

Niet onoverkomelijk hoor, maar misschien iemand nog tips? Ik vind een veiligheidsspeld een beetje eng: die kleine friemelvingertjes van haar krijgen echt alles open.

Groetjes
Susan

De gouden tip schijnt achterstevoren aantrekken te zijn, maar dat is met de combi niet zo handig geloof ik...Ik vind de grotere maat ondingen en ga ze zo dan ook op Marktplaats zetten.
Lydia doet afg en toe de rits een klein stukje open, maar verder komt ze gelukkig niet...

mischien luiertape.
weet het niet hoor.
iris draagt een trappelzak met mauwen en tot nu toe blijft hij dicht.
of een stukje er over naaien en dan met een strikje vast maken aan de andere kant?
succes er mee.
groetjes petra

Hoe komt je in hemelsnaam uit een combisleeper?
Doet ze de rits open dan?

Ik ben ontzettend tevreden over de combisleeper, écht een uitkomst!
Kan het dan ook niet eens zijn met Riannette.
Ik vind hem z'n geld meer dan waard!

Maar sta versteld dat ze er uit weet te komen hahaha!!
Knappe pientere meid hoor!!

Esmé mv Kay

JA, hier de tip van vrijdag 22 februari ...

Het lipje van de slaapzak moet je wegduwen in de zak. Zeg maar vlak voor de rits helemaal dicht is het lipje plat leggen (naar beneden wijzend) en dan met je vinger/nagel de rits verder dicht duwen en goed aandrukken.

Beetje vage uitleg, maar zo kunnen ze het lipje niet meer pakken om het open te trekken.

Snap je 'm of moet ik gaan tekenen?
Liefs Nelleke

Kian doet de rits ook zelf open hoor! Zodra hij doorheeft dat iets een ritssluiting heeft gaat ie peuteren tot ie open is.

I know!! Gijs heeft in de combisleeper gelegen tot hij 2,5 was en een peuterbed met dekbedje kreeg. Hij heeft nog nóóit een poging gedaan 'm open te ritsen, de lieverd haha...

Maar deze dame ritst 'm gewoon open, zonder problemen (en echt helemaal hoor), hup uit de mouwen friemelen en daar zit ze weer, stralend en wel te wachten en te roepen tot je 'm weer aan komt de doen. Ik vind de combisleeper echt superfijn en wil 'm ook echt nog niet kwijt. Maar ik denk nog na over de ultieme oplossing haha.

Groetjes
Susan

Thanks Nelleke! Dat exemplaar van mij is inmiddels al 3 jaar in gebruik, maar ik snap wat je bedoelt, als ie zometeen uit de was komt, ga ik gelijk proberen of dat truukje nog werkt!

Fijn forum!!!!!!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan