Slaapzak....

Hahahaha,.. slim hoor!
Hier gelukkig    nog geen poging gedaan..

Ik weet niet of je handig bent met een naaimachine. Misschien kun je er een stukje klitteband overheen naaien. Net zoals het vaak bij een kinderschoen is over de rits.
Dus dat er een klein stukje klitteband overdwars over het onderste gedeelte van de ritssluiting gaat. Kan ze er niet meer bij..

Weet het anders ook niet hoor!

Succes!

Esmé mv Kay

Nou, ik kan zeggen, niks werkt hier hoor...
Stef doet hem ook gewoon half uit... En al heel vroeg in de avond. Het is geen doen om hem steeds weer aan te doen. Dan loop ik de hele nacht heen en weer. Hij slaapt nu dan ook heel vaak met blote benen, want hij blijft ook niet onder zijn dekentje liggen....

Hij lijkt er geen last van te hebben...haha Helaas Pindakaas dus!
Liefs Annet

Binnenstebuiten aantrekken wil ook wel eens helpen. Het is een heel gepriegel om hem dan goed dicht te krijgen, maar uittrekken is des te moeilijker voor de kids.
Groetjes happyM.

Hoi Allemaal,

Ik heb mijn zoontje van 1,5 al een half jaar alleen nog maar een pyjama aan.
En dat bevalt me uitstekend.
Waarom probeer je dat niet een keer.

Groeten Marijke

Twan doet de rits ook open, maar alleen maar tot halverwege. Eruit wurmen kan hij niet, ik zal de tip van Nelleke ook eens gaan proberen, misschien werkt het...

:Liefs Maaike

Wat Nelleke doet doen wij ook en het helpt echt!!
Soms vergeet ik het wel eens en dan heeft ie de zak ook weer open maar het is een super tip!!!

liefs jen

Ik heb de slaapzak wel eens binnenstebuiten aangetrokken. Geen aanrader want ik kreeg hem niet meer open.

Bij veel kindjes helpt het inderdaad om hem achterstevoren aan te doen. Toen ik au-pair was (laaaaang geleden) kreeg één van de drie hem desondanks open...  

Terug
Bovenaan