Slaapzak....

Tessa maakt de rits van haar slaapzak ook open, maar sinds we de rits vastzetten met een veiligheidsspeld (zo'n echte die je zelf ook amper open krijgt) kijkt ze er niet meer naar om!
Maar zodra ze een jasje aanheeft heeft ze in de gaten dat er een rits inzit en dan gaat dat ding ook open! En een jas andersom aandoen........

Lisenka mv Tessa

ons jasje heeft over de rits heen 3 houtje-touwtje knopen. En die krijgt ie nog niet los. Dus als die bovenste maar dicht zit blijft de rits ook dicht!

Ow misschien is dat een idee! Een knoop eroverheen naaien!

Nelleke

handig he zo'n houtje touwtje jas elsie heeft er ook een
bij alle jassen maakt ze de rits open maar bij deze kan het niet door de knoop

gelukkig heeft ze nog niet door hoe ze der slaapzak losritst maar mw weet zich ook door het hoofdsgat te wurmen en het ding uit te trekken met gevolg dat er al vele slaapzakken gesneuveld zijn met een uitgescheurde rits

groetjes saskia

Nelleke, toptip!!!
Onze dame laat de boel lekker met rust haha (en ik vergeet het weer 1 keer en kan gelijk weer drie keer naar boven haha).

En overige dames: thanks voor het meedenken
Groetjes
Susan

ps: de combisleeper omdraaien is écht geen optie, dat ding heeft itt de normale slaapzakken een echte voor en achterkant

Hahaha... die Sophie!!! Ik kan me voorstellen dat het niet handig is Suzan, maar ik vind dit zo bij jouw meisje passen.
Linde maakt de slaapzak ook zelf open en wandeld dan door haar bedje, is ook veel makkelijker dan met al dat stof om je voetjes!!!
Succes met je ondernemende dame!!!

liefs Daniëlle

Terug
Bovenaan