slaapzak

Lotta sliep voorheen in een slaapzak en nu ik inbakeren aan 't afbouwen ben weer. Hema heeft kleine maten (ook niet zo duur). Lotta is 58 cm en ligt in een slaapzak maat 56/62 van de Hema.
Karin, herkenbare pose van Christian... Mijn dochter kan ook zo heerlijk boos zijn als ze uit een lekker slaapje komt! En wat een vent al!
Gr Irene

he hoi , ales jullie niet inbakeren en hem \ haar niet in een slaapzak doen wat doen jullie de kleine dan aan overdag en snachts !!

groetjes mirjam ( moeder van milan 5 week)

Met slapen alleen een romper (en soms sokjes --> koude voetjes).
Als ze dan wakker wordt trek ik haar kleertjes aan, maar vaak pas na het voeden/spelen (dan heeft ze een dekentje over zich heen). De kleertjes hier verslijten dan ook niet hard zeg maar... ze draagt ze eigenlijk alleen in de box of als we weggaan!
Gr Irene

Hoi Lapata,

De originele naam is een babysleeper. Ik heb hem gekocht bij een babysuperstore, maar volgens mij hebben ze hem bij Prenatal ook. Het bestaat uit twee delen met aan de achterkant een grote driehoek waar je het rugje tegen aan legt en aan de voorkant een kleine driehoek ter hoogte van het buikje. Je legt je kindje hier op zijn/haar zij in.  Zo krijg  je ook de wisselligging.  Daarbij kan je kindje dan niet op  zijn/haar buikje rollen. Ik had namelijk nog wel  eens in de eerste week met  alleen een  handdoek in zijn  rug dat Ryes zich op zijn buikje rolde (tja,  wij hebben  een supersterke vent).  Ik leg Ryes hier nu overdag in en 's nachts op zijn rugje. En dit gaat supergoed.

Groetjes,

Jessica

Terug
Bovenaan