slaapzak?

hier is het al een aantal keren gebeurd dat de kleine zo aan het bewegen is geweest dat ze boven de dekens uit komt en dus alleen nog met haar voetjes eronder ligt.
En dus begint te huilen omdat ze het zo koud heeft. De dekens hebben we straks ingestopt maar toch. Zullen we nu al een slaapzak aan moeten doen?
Hoe is jullie ervaring hierin?

Ik heb ook een slaapzak aangeschaft omdat D. dit ook erg deed. Nu ligt hij bij bijna al zijn slaapjes in de slaapzak en heb ik niet meer bovenin gevonden!! Ook ligt D. op zijn zij in rolletjes, dus kan ook daar aan liggen ;)

Lieke ligt ook in haar slaapzak aangezien we haar ook boven in haar bedje terug vonden. Nu kruipt ze daardoor niet meer omhoog en blijft lekker warm.
Ze liet zich eerder horen omdat ze niet verder naar boven kon en dan klem lag dan van de kou.

Hier ligt Steijn al vier weken in een slaapzak 's nachts.. Hij sloeg de dekens steeds af.

ik ga zo naar de stad op zoek naar een sllaapzak. Want diegene die ik heir heb liggen is maar 70 en 80. EN Noëlle heeft zelf net maat 50/56 dus verzuipt ze daarin.
ook weer een rede om de stad in te gaan ;)

Terug
Bovenaan