slaapzak?

Heb ook een slaapzak! Zonder mouwen, bij de zeeman voor 8 euro, hij slaapt er heerlijk in. Met een romper met lange mouwen eronder en een lakentje eroverheen! Heerlijk vindt ie 't. gr uit het sept forum

Ik heb er een met lange mouwen, pyjama aan en rompertje korte mouwen... Dekentje enkel ipv dubbel en lakentje. Hij heeft het niet te warm!

vanmiddag alles afgeweest en nergens een kleine slaapzak alles is vanaf maat 70......dus moet denk ik zelf de mouwen maar iets dichtstikken anders kan ze de armen terug trekken.
Of hebben jullie daar geen last van?

Hoi Claudia,

Sorry dat ik even inbreek in jullie topic.
Ik ben een januari 2010 moder....
Ik had toendertijd een winterslaapzakje van de prenatal in maat 60.

succes!

De hema heeft kleintjes.. Ik heb hier twee witte..de mouwen kunnen eraf, maar zijn wel lekker warm, is wel wurmen om ze erin te krijgen...

Onze zoon slaapt ook al weken in een slaapzak omdat hij ook de dekens van zich af trapte snachts.
Wij hebben er 1 van de hema in maat 50/56 waar de mouwen vanaf gerits kunne worden. tevens een flanellen slaapzak zonder mouwen. Hij slaapt nu nog alleen in romper met lange mouwen in slaapzak zonder mouwen met een lakentje erover heen. Als je twijfelt of je kindje het te warm/koud heeft gewoon even sochtends temperaturen dan weet je gelijk genoeg.

Zie trouwens net dat ze niet meer op internet staan...helaas...

Terug
Bovenaan