slaapzak?

Hier gisteren bij de Hema geweest en maatje 50/56 zien hangen...
Mijn zoontje is tegen de 60cm aan, heb een slaapzak maat 60 en 70 en van de prenatal. Past beide goed! Mouwtjes zijn lang, dus die sla ik twee keer om..

Is idd wurmen met die armpjes, Daan vindt het ook niks om aan te trekken. Jasjes en shirtjes ook niet trouwens ;)

ja vind bij de witte slaapzakjes van de hema het wel een gekloot om de armpjes/handjes erdoor heen te krijgen...maar vind het daar nog wel te warm voor nu hoor, onze vent kan zich zelf goed warmhouden en heeft nog geen mouwen in de slaapzak nodig.

Bij ons hingen ze van de week nog wel in de winkel bij de hema.....

Ik heb ook die witte idd... Van m'n zoontje heb ik nog 1 met lange mouwen van prenatal en een paar met korte mouw. Weet nog dat ik die rode en blauwe van Ikea ook fijnvond, maar die zijn al wat groter... ( en zonder mouw)

ben heel wat hema's afegeweest en bij de laatste hadden ze er nog 1 hangen en die heb ik mee genomen.
Gisteren direct aan gedaan en wat een geluk....om 21 uur laatste fles gegeven en vanmorgen om 5.30 uur melde ze weer. Of dit door de slaapzak komt??? Maar het was wel heerlijk :)

Terug
Bovenaan