Slaapzakband verboden!

Hallo, ik zie nu net op teletekst staan dat de slaapzakband-en riem verboden gaat worden omdat er in juni een kindje door is overleden! Lijkt me inderdaad een goed idee, want er gebeuren veelste veel ongelukken mee!
 
Klopt. Bij het bericht staat ook vermeld dat het komt doordat er begin juni een kindje is gestikt !!! hier had ik het enkele dagen geleden over Ga dus niet zelf lopen rommelen met kofferbanden etc. leer hier iets van. Gr. Sil
 
Hallo anoniem, ik wilde alleen maar zeggen dat het nu officieel verboden wordt!!! Ik weet allang dat het gevaarlijk is, maar er zijn toch mensen die het steeds gebruiken! En anoniem ik vind dat je wel een beetje minder kan reageren!!!!!!
 
daar gaan we weer!!! we houden het gezellig mama's. het is heel goed dat het nu verboden wordt. en nu moeten ze het ook uit de schappen van winkels halen. heel goed dat je het hebt gemeld krista want niet iedereen leest de teletekst of de krant!!!!
 
Sorry, maar dit moet me even van het hart. Er worden hier regelmatig items geplaatst over verdraagzaamheid en dat iedereen vooral een beetje normaal tegen elkaar moet doen. Nou begrijp ik werkelijk niet waar Krista zich zo aan stoort bij de anoniem van 12.25. Volgens mij zegt deze anoniem helemaal niks raars of onvriendelijks. Maar blijkbaar ervaart Krista dit als een aanval. Zit hem dat in de toon of juist in de woordkeus want ik snap het werkelijk niet.
 
Terug
Bovenaan