Slaapzakband verboden!

Hallo allemaal,

Ik vind het een schokkend verhaal dat een leidster een kind in bed vast legt en dan ook nog eens met iets wat daar niet voor bedoeld is. Vast leggen is zo wie zo levens gevaarlijk zoals hier al vermeld werd. Maar dan met een spanband.
Ik denk dat ik wit heet was geworden. En zelfs een klacht had ingedient.
Bij ons op het kdv (ben leidster) worden kinderen niet vast gelegt en word er door ouders inderdaad een forumulier ondertekend dat mocht het mis gaan ze op de hoogte waren dat hun kind op de buik sliep.
Hoop dat ze het uit de handel nemen. Want helaas worden dingen die "niet mogen" of niet veilig zijn nog steeds verkocht neem de stootranden of het snuggelnest.
Allebei niet veilig maar toch nog verkocht en gekocht.

Groetjes joyce mama van Mara
 
hoi Joyce,
misschien een stomme vraag voor een leidster op een kdv, maar wat is een snuggelnest precies? Misschien is het iets wat ik ken onder een andere naam, maar ik ben benieuwd wat het nou precies is.
groetjes
 
Hoi Bien,

Een snuggel nest is iets wat je in je eigen bed kan leggen met opstaande randen van stof (net als van die stootranden)
Dit is een link naar een foto ben benieuwd of je het kent.

http://www.dreamtimebaby.com/snugnesbybab.html

Ps domme vragen bestaan niet hoor.

Groetjes joyce mama van Mara
 
hoi joyce,

ik heb gekeken en het kwam me bekend voor. Maar ik heb er geen naam bij waaronder ik het ken. Het wordt in het kinderdagverblijf in elk geval ook niet gebruikt.

groetjes
 
Terug
Bovenaan