Slapeloze nachten, help!

[quote quote=10602782]Hoi, Wij hebben tot 11 maanden ook heel wat met ons zoontje gewandeld en gewiegd. We werden helemaal gek. Oortjes laten checken, maar was het niet. Zijn uiteindelijk bij een osteopaat geweest en vanaf toen ging het over naar 2x per nacht een fles en dan meteen doorslapen. Dat betekende nog steeds uit bed, maar voor max 20 minuten, rond 1 uur en rond 4 uur. We wisselden de nachten af en toen werkte voor ons toen goed. Toen hij een jaar of 1,5 was, sloeg hij ineens nachten over en kwam hij niet meer voor een fles. Van de ene op de andere dag sliep hij door. Heb echt het idee dat de bezoeken aan de osteopaat hebben geholpen. Hij is best snel geboren en bleek wat spanning op zijn hoofd en nek te hebben. Misschien de moeite waard om te proberen?[/quote]
Ja, ik ben ook met haar bij een osteopaat geweest. Al vrij vlot na de geboorte ivm reflux en omdat zij met persen snel geboren is. 
Er was idd wat spanning en na een aantal keer was alles weg. 

Zij huilt niet om een fles heb ik het idee. 
Als ik hem om 10 uur wel of niet geef maakt voor de nacht geen verschil.
Het is evengoed elke 2 uur raak. Ook als wij in de nacht dan een fles geven, is het na 2 uur evengoed huilen. 
Dus daar lijkt het niet in te zitten.  

Terug
Bovenaan