Slapen alle bebay's al door??

Als dat zo is ben ik echt jaloers ;)

Lycke komt nog een keer per nacht, maar afgelopen nacht kwam ze 2 keer pffff daar baalde ik wel van, ze heeft een keer gehad dat ze 5 nachten achter elkaar door sliep, maar helaas was dat voor korte duur :(

ja Daniis nu 9,5 weken krijgt tussen 19.30- 20.00u de laatste fles en komt rond half 8 - 8 uur smorgens pas weer....

Ben er achtergekomen dat hij rond 19.30 zo begon te mopperen enz. en daarna als blok in slaap viel na troosten dus dan ging hij al de nacht in... dus geef hem daar voor de fles en daarna in bed valt hij in zijn diepe slaap! Eerst maakte ik hem wakker rond 23u voor laatste fles maar dan was hij daarna weer klaarwakker of hij dronk 3 slokken en kwam om de 4 uur gewoon.... Dus ik dacht ik laat hem gewoon liggen tot hij weer vanzelf komt en dat was eerste keer schrikken dat t 6 uur was....ook heb ik hem een keer smorgens rond 5 uur de tut gegeven en geen voeding en sliep hij gewoon weer verder tot 8 uur....
(misschien heb je iets aan deze tips??) succes

Groetjes Joyce

Lycke krijgt bv en wil 's nachts echt nog drinken, heb ook geprobeerd om de fop te geven, maar dit werkt niet

Lekker dat Dani doorslaapt, kan je er zelf ook weer ff tegen en een keer vroeg naar bed

Heeey,

Liam is nu 10 weken en slaapt van ong 23.30tot 7.30...ik ben de nachtvoeding af gaan bouwen door steeds minder te geven 's nachts....ik weet niet hoeveel voeding Lycke krijgt....wij zijn van 6x 150 naar 5x 180 gegaan, dus overdag meer voeding gaan geven en die nachtvoeding steeds iets minder. We gaan de laatste fles nu langzaam naar 22uur brengen....steeds een halfuurtje vroeger, dat een weekje volhouden en dan weer een halfuurtje, enz....
Hoop dat je er wat aan hebt, want die nachtvoedingen zijn slopend he?!
Succes meid!

liefs Kim

Dat is balen zeg!! En met bv kan je ook niet je man uit bed sturen. En helemaal vervelend dat ze ook echt wil drinken en niet tevreden is met een speen.

Olivia slaapt nu ongeveer tot 7.00 uur 's ochtends met een laatste voeding om 20.00 uur. Heel af en toe komt ze vroeger (5.30 of 6.00 uur ofzo) en dan neemt ze vrijwel altijd genoegen met een speen.
Olivia is 11 weken, maar slaapt al langer door (met een laatste voeding rond 21.00 uur sinds ze 4 weken is ofzo).

Hopelijk gaat Lycke ook snel doorslapen! Ik duim in ieder geval voor je!

x Martha

Ik geef ook bv en amy krijgt rond half 8 altijd en eigenlijk begin ze steeds rond half 10 a 10 uur weer te mopperen en toen lkegde ik haar aan en daarna begon ze in der oogjes te wrijven legde der op bed en toen kwam ze pas tussen 4 en 5....

nu gaat ze dus om 22 uur te bed en tja hoelaat ze erna komt vannacht was het half 3 volgens mij...
en erna kwam ze om 6 uur... helaas sliep ze eerst een tijdje echt van half 10 tot 5 en werd ik dus weer ongesteld en toen dacht zew ach kom s nachts maar weer hahaha

succes daan

ps mn eerste sliep de gehele bv periode NIET door.....

Ook Quinn slaapt al een poosje door. Vanaf dat hij 6 weken was. Eerst kreeg hij tussen 21.00 en 22.00 uur de fles en dan kwam hij rond 5 uur ongeveer weer. Toen ging het een poosje dikke prut met door slapen en kwam hij vaak rond een uurtje of half 4. Nu sinds een paar weken heeft hij zichzelf weer op een ander ritme gezet. Hij krijgt nu tussen 20.00 en 21.00 uur de fles en slaapt dan door tot een uur of 5 of 6. Vanochtend was het zelfs 7 uur. En als hij die eerste fles weer heeft gehad, valt hij ook vrij gauw weer in slaap en slaapt dan ook weer een hele poos.

@mama83 Wat goed dat ze afgelopen nacht heerlijk heeft doorgeslapen zeg!!! Daar laad je wel weer van op hé. Hopelijk gaat het vannacht ook zo.

Terug
Bovenaan