Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteravond lag ze om negen uur op bed en toen werd ze om half 5 weer wakker dus dat was super netjes, want ze had om 8 uur voor het laatst gedronken, was blij dat om half 5 kwam, want een borst stond op knappen pfff werd er gewoon wakker van
Fiene krijgt ook bv. ze krijgt 21:30 zo'n beetje haar laatste voeding en ik moet haar al een paar ochtenden wakker maken tussen 7:30 en 8:00 uur. ik ben me er ook wel echt van bewust dat we boffen. Fiene slaapt ook in de woombie, de 2e nacht dat ze hem aanhad sliep ze door, geen idee of het ermee te maken heeft maar overdag slaapt ze ook beter / langer met woombie. het fijne van de woombie is dat ze nog wel kunnen bewegen maar niet zichzelf wakker kunnen maken met rondzwaaiende armen.
Joost krijgt ook bv, en slaapt sinds hij 7 weken is door. Hij gaat om 19.00 uur naar bed, en komt rond 05.30 uur. Hij is nu 12 weken.
Heel soms komt hij nog om 01.30 uur, dit is een keer of 5 voorgekomen, sinds 5 weken, dus is te overzien....
Overdag komt hij dan wel wat meer, maar das niet erg. Hij krijgt nu nog 5 voedingen op een dag....