Slapen alle bebay's al door??

Ik geef dan FV maar Andries slaapt al sinds hij 3 weken is door. Eerst tot 5 uur ongeveer (laatste fles was toen rond 22.00 uur). Nu krijgt hij laatste fles om 21.00 uur en dan slaapt hij door tot 8.00 uur. Vaak hoor ik hem om 6 uur 's ochtends wel even wat murmelen. Soms geef ik hem z;n speen dan wel weer eens. En dan gaat ie dus verder met slapen tot 8 uur.

Marit krijgt rond 22/23.00 uur de laatste fles en komt dan pas vanaf 6 uur en vanmorgen om 7.15 uur. Ze slaapt al een hele tijd door en we zijn er nog nooit uit geweest s´nachts.

Rodin krijgt rond 19.30-20.00 uur de laatste fles en slaapt dan tot ongeveer 6.00-6.30. Soms wordt hij snacht wakker maar als ik hem dan op zijn buik leg slaapt hij weer verder. Hij heeft verder geen speen ofzo. En als je kindje onrustig slaapt is dit ook een ideale oplossing: www.woombienederland.nl
Deze hebben we bij Rodin ook gebruikt (nadat hij uit de pacco bakerdoek was gegroeid) tot hij goed doorsliep en nu slaapt hij weer gewoon in een slaapzakje.

Liefs, Nicole

Fleur kijgt tussen 22/23 uur de laatste voeding om om 8.30 maak ik haar wakker..:D Dit ritme heeft ze al sinds dat ze 3 weken is!! Ze zat altijd op 5 voedingen maar heb nu het idee dat ze naar de 4 voedingen op een dag gaat en dan de laatste tussen 21-22 uur en dan slaapt ze ook tot 8.30 uur!!
En daarna kan ik haar zo weer terug leggen en slaapt ze zo tot een uurtje of 11!
Fleur is nu 12 weken!

Hoop dat de kindjes die nog niet doorslapen dat gauw gaan doen, want je voelt je er ontzettend fit van als ze doorslapen!!

Liefs

Zo wat lekker zeg dat ze zooo goed slaapt, heerlijk kan je zelf ook een keer vroeg naar bed

Hopelijk kan ik binnekort ook melden dat Lycke de smaak te pakken heeft

Jasmijn slaapt ook nog niet door. Die krijgt flesvoeding en krijgt om 8 uur haar laatste fles (met rijstebloem, anders kunnen we er twee keer uit :) en dan ergens tussen 5 en 6 wil ze weer.

Hoi hoi,

Het is heel normaal dat Lycke nog niet doorslaapt hoor. Maar je wordt er zelf wel moe van :)

Het is juist handig dat je bv geeft! Zo kan je lekker blijven liggen tijdens het voeden en ondertussen nog een beetje dommelen. Zo heb ik zelf het minst last van die voedingen.

Verder zijn nachtvoedingen er ook weer 1 in de categorie 'niet teveel over nadenken' dan wordt het ook niet zo groot :) Dat is tenminste mijn overlevinsstrategie met alle dingen van mama zijn die ik niet zo leuk vind.

Anyways hier dus een baby die af en toe doorslaapt. Vooral als je het niet verwacht. Gisteravond om 18 uur gedronken, daarna in bed en hij is niet meer wakker geworden tot vanmorgen 6 uur (??) Ik dus plofborsten want ik had geen zin om nog even te kolven voor ik ging slapen.
Andere nachten dan komt hij nog een keertje rond een uur of 3.

Hopelijk gaat ze het snel doen!

Groetjes

Hai Bryana slaapt al door sinds een maand!
Ze is nu vandaag 15 weken alweer!
Ze is een echte slaapkop ze slaapt vanaf een uur of 8 tot 9uur s,ochtens!!!
Soms moet ik haar zelfs wakker maken haha!
groetjes

Terug
Bovenaan