Slapen er nog meer kindjes niet door?

Anoush is een hele lekkere baby, vrolijk en lief, maar ze wil nog steeds elke 3 uur eten, ook snachts. Overdag zijn haar slaapjes ook heel kort. Ik hou een duidelijk ritme aan en ik heb haar ook een poosje ingebakerd, maar desondanks...
Ze is al 5 mnd en over 2 wk moet ik weer gaan werken.. Ben benieuwd naar ervaringen van anderen!
x Taraneh

De laatste avond voeding afkolven en verdikken met rijstebloempap. Het vult dan wat meer en misschien slaapt ze dan door.
Wij hebben dit probleem helemaal niet maar Marit krijgt ook de fles en nu 1 pap fles en fruithapje.
Ze slaat nu zelfs 1 fles over en gaat rond 20.00 uur slapen.
Succes!
Marit 18 weken en 5 dagen

Job is nu ruim 4 maanden en krijgt nog steeds borstvoeding. Hij slaapt hier 's nachts prima op! Hij krijgt rond kwart voor negen zijn laatste slok en slaapt dan meestal door tot ongeveer zeven uur. Overdag slaapt hij maar kort, als hij het uur haalt, ben ik al blij.
Maar hij is er verder ontzettend vrolijk onder, dus wij vinden het prima zo, geen klagen!

Ik hoop voor je dat er straks meer ritme en rust in komt!

Mijn ukkie slaapt gelukkig door. Maar ik weet wat je meemaakt. Mijn oudste heeft ook ruim 8 mnd niet doorgeslapen. Werd elke nacht wakker voor een voeding. Tja, ze zijn nog zo klein je kan het ook nog niet afdwingen nu. Beide krege/krijgen trouwens alleen maar bv tot 6 mnd.

Maar, geloof me...op een ochtend wordt je wakker en dan heb je een hele nacht geslapen (en je borsten ploffen bijna, hihih)

Groetjes, Marijne

Hoi, Joost slaapt op zich wel door, alleen red mijn productie het dan niet en groeide Joost niet al te best, dus Joost maak ik wakker voor een nachtvoeding.

Joost die slaapt 's nachts zon 5 a 6 uur achter elkaar (en officieel is dit dus al doorslapen) Overdag maakt hij ook goede slaapjes, al voed ik wel iedere drie uur. Soms moet ik hem ervoor wakker maken. Maar goed, dat is ook alleen omdat hij niet goed groeide.

Quintus is van 28 maart en dus ook ruim 4 maanden en hij slaapt ook nog niet door :( Heel af en toe redt ie het tot half 6, maar 9 van de 10 keer is ie snachts een keer wakker. Vaak is het wel met een speen op te lossen tot 6 uur. Hij loopt nu ook te rommelen met een tandje wat door komt en is daardoor snachts ook nog wel eens wakker. Overdag slaapt ie over het algemeen goed als ik me netjes aan het ritme hou van drinken en slapen.

Ik ben al sinds ie 3 weken oud is weer full time aan het werk en ik moet zeggen dat ik wel echt heel erg moe ben en mijn man ook.

Quinn slaapt ( gelukkig) wel door, maar ook hebben wij een periode gehad dat ook hij 's nachts opeens weer wakker was of 's ochtends heel erg vroeg, zo tegen een uur of 5 voor een fles kwam.
Quinn heeft ook nog heel erg lang op 6 flessen gezeten. Nu krijgt hij sinds een aantal weken wat rijstebloem door zijn laatste fles heen. De laatste fles krijgt hij tussen 20.00 en 21.00 uur en slaapt dan tot de volgende morgen 8 uur. Soms wordt hij tussen 6 en 7 uur wakker, maar dan krijgt hij zijn speentje en slaapt dan weer lekker verder. Overdag komt Quinn nog steeds zo'n beetje om de 3 uur voor een fles, soms zit er een keer 3,5 of 4 uur tussen. En overdag slaapt Quinn ook erg kort, maar ja heb indd liever dat hij 's nachts langer slaapt. Hopelijk slaapt anoush ook snel door, want het lijkt me indd ook erg vermoeiend als je weer aan het werk bent en je nachten ook nog steeds gebroken zijn.

Liefs marielle Quinn 19 weken

Terug
Bovenaan