Slapen er nog meer kindjes niet door?

Jasmijn is van 28 feb en slaapt door*... sinds 2 nachten ;-) Ik leef dus met je mee! Hoe luchtig je er ook tegen aankijkt, het is frikkin vermoeiend die gebroken nachten!

*nou ja... doorslapen, ze wil geen voeding meer. Ze krijst nu alleen moord en brand omdat ze dwars in haar bed ligt, maar goed, da's een kwestie van rechtleggen en er weer in duiken dus we zien wel duidelijk verbetering:)

Hoi,

Meike slaapt eigenlijk al heel lang door.
Hier krijgt ze de laatste fles rond 1830 tot de volgende morgen.

Nu is ze alleen al 3 nachten rond 5 uur wakker... denk dat dat nog van de verjaardagen en prikken cb komt.

Ik hoop voor je dat ze snel gaat doorslapen, wel zo fijn als jij straks weer gaat werken.

Meike slaapt trouwens wel in een slaapzak en haar kroel.

Ze heeft eerst in een bakerzak gelegen, iets minder strak als inbakeren.

Jeetje,wat vervelend en vooral vermoeiend zeg..
Jochem slaapt sinds dat hij 6 weken is al door.Hij krijgt nu zijn laatste fles om 21:00 en de volgende dag om 8:15 maak ik hem wakker.
Is het ook echt honger,of meer een gewoonte die nachtvoeding?Meestal zijn ze er na zo'n lange tijd zo aan gewend dat het normaal is,en dus ook lastig om er weer vanaf te komen,

Succes..

Groetjes Elma,mama van Jochem 21 weken.

Jeetje, wat heftig zeg! Ik voel met je mee. Ik vond dat de eerste weken al zo erg, laat staan zo lang.
Ik ben heel blij dat Olivia al wel doorslaapt (laatste voeding 19.30 en dan tot minimaal 8 uur, soms moet ik haar tegen 9 uur wakker maken.) Ik moet haar wel vaak om 6.30 uur even goed leggen omdat ze dan weer schots en scheef in bed ligt met armpje en voetje door de tralies heen.

Wat rot dat ze overdag ook zo slecht slaapt. Dat heeft Olivia ook best lang gedaan, maar op een gegeven moment was dat over. Ze heeft nu 2 lange slaapjes en 1 korte overdag.

x Martha

hoi taraneh,

tijn is mijn derde kindje en slaapt allang door van 7 tot 7 hij isvan 30 maart ik besef dat we hier mee boffen overdag doet hij 2 langere slaapjes en een kprte wel moet ik bij een lang slaapje soms na 3 kwartier een paar keer zijn speentje in doen vaak slaapt hij dan verder maar soms lukt het niet voor nachts weet ik geen tip maar misschien wel voor overdag een baby komt eerst in een lichte slaap en dan wordt hij iets wakkerde om over te gaan in een diepe slaap maar ze moeten leren om dan verder te slapen, tijn heeft daar soms dus moeite mee maar als hij naar ongeveer 3 kwartier wakker word haal ik hem er niet uit het gaat nu steeds beter en als hij dan weer inslaap is gekomen slaapt hij ook echt!

misschien is het te proberen groetjes

Sluit me ook aan bij Loes. Olivia had ook na 3 kwartier problemen om weer in slaap te komen. Maar ik heb haar er ook niet uitgehaald, wel af en toe speentje gegeven. En nu gaat het zo veel beter! Maar heeft wel maanden geduurd hoor.

Hej hej...
Pffff ben echt zo blij dat Fleur doorslaapt, van 22:00 t/m 9:30 uur...
Ze zit op 4 voedingen, nog steeds volledig bv! Binnenkort ga ik proberen haar ritme te verleggen tot iets eerder op de avond laatste voeding om ongeveer 20.00 uur en dan t klokje rond slapen!!
Idd rijstebloem bij de laatste voeding zal wel kunnen helpen...je kunt er verder toch niet veel aan doen... Als de kleine niet wil.....
Heel veel succes voor iedereen die er 's nachts nog uit moet!!!

Liefs

Terug
Bovenaan