Slapen er nog meer kindjes niet door?

Misschien heb je hier wat aan?

http://www.borstvoeding.com/aanverwant/samen-slapen/nachtvoedingen.html

Het zal je niet afhelpen van je probleem, maar het maakt het wel inzichtelijk....

@mamaW al een slaapzakje geprobeerd?

Mijn manneke is van 5 april, maar slaapt ook nog zeker niet door. Komt ook nog wel voor minimaal 1 voeding, haha en dan nog een keer of 5 voor zn speentje, dus hier helaas geen tips..

@Floor, bedankt voor het meedenken! Ze ligt al in een slaapzak, maar doorkruist 's nachts het hele bed zodat ze 'vast' komt te zitten in een hoek ofzo.

(als het niet drie uur 's nachts zou zijn, zou het grappig zijn ;-)

Olivia lijkt wel op Jasmijn. Die vind je ook telkens terug in een hoek waar ze niet uit kan. En zij heeft ook een slaapzak aan ;)
Gelukkig heeft Olivia er pas tegen 6.30 uur last van dus dat is lang niet zo erg als 3 uur 's nachts!

Een vriendin van mij heeft een band door de slaapzak van haar dochter om het matras heen zodat ze niet op haar buik kan draaien snachts. misschien ook een idee om Jasmijn en Olivia op hun plek te houden?

Jasmijntje slaapt alleen maar op haar buik :)

Het is niet zo heel erg, en ze leert steeds beter om zichzelf uit allerlei benarde postities te bevrijden, komt later vast heel goed van pas ;-)

(heel schattig, vanochtend lag ze helemaal overdwars aan het voeteneinde te slapen)

Hey, thnx voor al de reacties, meeleven en tips. Wat het hele bed door fietsen betreft. Ik heb gelezen over die band dieje om het matras doet, het heet de safe T sleep. Volgens mij kan dit wel helpen.
We hebben Anoush nu 's avonds een fles gegeven om te kijken of ze langer zou slapen, omdat het minder licht verteerbaar is dan BV, maar helaas, strak na 3 uur was ze weer present. Vanavond maar een schep pap door de fles, we'll c..
We hebben voor volgende week dinsdag een afspraak met een osteopaat. Dit werd me door verschillende mensen aangeraden en nu hebbben we de stap toch maar genomen. Ik ben heel benieuwd of ze iets voor Anoush kan betekenen. ...
xTaraneh

Heeey,
net terug van vakantie, dus lees net de 3 pagina's, haha!
De nachtvoeding kun je afbouwen door het steeds minder te maken (hebben wij gedaan....elke 3 dgn 30ml minder en na 1 week was 'ie eraf.....moet wel zeggen dat 'ie zelf ook al z'n flessen niet meer leegdronk 's nachts)....misschien te proberen?

en wat betreft dat door het bed kroelen.....ik heb errug grote handdoeken gekocht (hotelformaatje 80x100cm), strak opgerold (je kunt er evt een elastiek omdoen aan de eindjes) en rondom tegen de spijljes gelegd...hoofdeind wat verkort, zodat daar wat speling zit (Liam kruipt naar rechtsomhoog,haha) zodat ie niet direct vast tegen de rol ligt....werkt hier super! Hij kroelt nog wel z'n bedje door, maar wordt niet wakker omdat ie tussen de spijltjes zit ofzo!

Hoe zijn zondagavond, maandagavond en vanavond gegaan?? En hoe was het bij de osteopaat??

liefssss

Terug
Bovenaan