<p>Hey Mama’s,</p><p>Hoe gaan jullie om met slapen als je ergens op bezoek bent? Onze kleine slaapt al weinig maar als we op bezoek gaan krijgt hij helemaal geen rust. <br /><br /></p><p>Hij heeft namelijk een wakkertijd van 1,5 uur eigenlijk. Als ik hem dan voed, klaarmaak en naar zijn opa en oma gaan is die 1,5 uur al bijna op en merk ik zelf dat hij moe word.</p><p>Om niet de boe man te zijn laat ik mijn schoonouders hem gewoon wel even vasthouden, maar als hij dan gaat jengelen omdat hij weggelegd word, word hij gelijk weer opgepakt door hun omdat ze denken dat hij het niet fijn vind of er hangt continue iemand boven de box… Vervolgens word hij hele tijd op de arm rondgelopen en krijgt nog meer prikkels. </p><p>Ik vind het moeilijk om er niet gestrest van te raken omdat ik weet dat hij moe is en mijn schoonouders dus niet door hebben dat hij moe is. (Ookal heeft hij enkele keren al gegapen.) Daarnaast durf ik er niets van te zeggen omdat het mijn schoonouders zijn en ik snap dat hun hem ook wel even willen vast houden en hem nog niet zo kennen als ik.<br />Al denk ik wel, jullie hebben 2 kinderen opgevoed. Dan moet dit toch ook kunnen. </p><p>De kleine man is zoiezo liever wakker dan slapen. Hij is echt een onderzoeker, geïnteresseerd in alles etc. Zaterdag 3 maanden.</p>