[quote quote=10469205]Wat wij deden is het dutje in de auto zodat je met een fris ventje aan komt en daar dan flesje geven en verschonen. Al die tijd kunnen ze dan van hem genieten. Als het dan vrij kort rijden was dan reden we gewoon om totdat hij voldoende had geslapen ? En een andere optie is, als zijn wakkertijd erop zit, hem daar in slaap brengen in de kinderwagen bak, Maxi-Cosi, draagzak,of wat je maar mee hebt waar je kindje in slaapT. En aangeven dat de wakkertijd erop zit en dat je je daaraan zoveel mogelijk houdt om overprikkeling te voorkomen. Daarna is ze/hij weer 1,5u het zonnetje! Desnoods gezellig wandelen met de fam Heel apart maar opas en oma’s schijnen het begrip wakkkertijden niet echt te begrijpen en ze vergeten ook heel veel ? maar zou dus wat meer de regie nemen. Je kindje kan t niet zelf doen/aangeven/zich onttrekken, dus moet jij het voor hem Doen.[/quote]
Dat is het dus hij heeft daar een eigen box beneden, dus zijn eigen plekje maar als ze hem daar inleggen staat me schoonvader vooral continue op hem te kijken en dan weer 5 min later tegen praten, gek doen etc. Dus hij krijgt gewoon geen rust van de prikkels ? Hun kenne hem natuurlijk nog niet zo goed als mij, maar wij gapen ook. Dan snap je dat toch lijkt me.
Eigenlijk wel jammer dat hun het niet zo doorhebben terwijl ze al ervaring hebben haha.
normaal neem ik het ook echt op voor hem. alleen bij hun dus net niet ?
Is inderdaad maar 15 min rijden dus erg lang slapen word het dan niet. Word ook snel wakker van alles.