De oudste vanaf 4 weken op haar eigen kamer in de nacht. Ik hield wel alle deuren open dus ik hoorde veel, maar ik werd echt gek van al het gesnuif en geknor als ze bij ons op de kamer lag. Overdag tot 4 a 5 maanden nog veel beneden geslapen. In de box, op schoot, het babynestje of lekker wandelen. Ik probeerde vaak het middagslaapje wel in bed en ik ging dan vaak zelf ook even liggen om wat te dutten
De jongste lag tot 10 maanden bij ons op de kamer, omdat ze haar kamer moet delen met haar zus en eerder zag ik dat niet zitten.. Ik was doodsbang dat ze allebei wakker zouden zijn in de nacht als één van de twee begon te huilen. Maar na 10 maanden werd het écht tijd, ze werd vaak wakker als mijn man en ik naar bed gingen dus dat ging niet meer.
Overdag sliep zij tot 3 maanden ook veel beneden. Vanaf 3 maanden merkte ik dat ze korter en onrustiger sliep en wakker werd van haar zus die speelde, dus moest ze vaker boven slapen. Vaak liep ik wel 10x terug voor een speentje ofzo, best vermoeiend haha.. maarja, dat was niet anders.